Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
یک کارشناس خودرو

کرونا تاثیر چندانى در بازار خودرو نداشته است

شنبه | ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۶ | کد خبر: CP- ۱۳۸۱۹ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
یک کارشناس بازار خودرو با اشاره به کاهش تقاضا در بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: از آنجا که تولید خودروسازان کاهش پیدا کرده، این افت تقاضا تاثیر چندانى بر بازار خودرو ندارد.
به گزارش کارپرس، فربد زاوه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار خودرو در روزهاى پایانى سال بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا دادوستدها در بازار خودرو به حداقل رسیده اما قیمت‌ها نوسان چندانى ندارد چراکه علاوه بر ریزش تقاضا در بازار، میزان تولید خودروسازان نیز به خاطر کمبود مواد اولیه و قطعه کاهش پیدا کرده است.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکى به خودروسازان اظهار کرد: وضعیت صنعت خودروى کشور به جایى رسیده که با این مبالغ کم و کمک‌های مقطعى نجات نمى‌یابد و باید مشکلات آن را به صورت عمقى حل کرد؛ از طرفى در حال حاضر هم تولید و هم فروش خودروسازان با زیان همراه است که باید آن را با حذف قیمت‌گذارى دستورى اصلاح کرد.

زاوه درباره آینده صنعت خودرو تصریح کرد: کرونا اگرچه از لحاظ روانى تاثیر منفى خود را بر همه بازارها گذاشته، اما باتوجه به موارد گفته شده تاثیرات ناشى از این بیمارى حل خواهد شد اما مشکل اصلى نحوه اداره کردن و برخورد با صنعت خودرو است که پیش‌بینی مى‌شد با ادامه روند فعلى، این صنعت دوام چندانى نداشته باشد.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کرونا تاثیر چندانى در بازار خودرو نداشته است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است