هوندا و نیسان هر دو در حال بررسی کاهش ظرفیت تولید در چین با کاهش فروش هستند، در حالی که بیوایدی در اوایل ماه جاری اعلام کرد یک سری مدلهای جدید را معرفی و شبکه نمایندگیهای خود را در ژاپن گسترش خواهد داد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، برنامههای خودروهای برقی هوندا در سال گذشته با شکست مواجه شد و این زمانی بود که این شرکت برنامههای توسعه خودروهای باتریدار با قیمت مقرون به صرفه را با جنرال موتورز کنار گذاشت. این دو خودروساز همچنین برنامههای خود برای استقرار تاکسیهای خودران را در مرکز توکیو به تعویق انداختند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان