Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

عرضه تاریخی پورشه در راه است

پنج شنبه | ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۶ | کد خبر: CP- ۲۱۵۷۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پورشه انتظار دارد حاشیه سود خود در سال جاری کاهش یابد زیرا این خودروساز لوکس آلمانی بودجه عرضه چهار مدل جدید را برای کمک به مقابله با رقابت سخت‌تر تامین می‌کند.
به گزارش خودروپرس، این شرکت اعلام کرد که با دوری از جنگ بی‌رحمانه قیمت‌ها در چین که حدود یک چهارم خودروهای خود را به فروش می‌رساند، از ضربه بزرگ‌تری به سودآوری جلوگیری می‌کند. سال گذشته، تحویل‌های پورشه در چین نسبت به سال قبل ۱۵ درصد کاهش یافت.

الیور بلوم، مدیرعامل پورشه گفت که بازار چین تا پایان سال از بحران اقتصادی کنونی خارج خواهد شد، زمانی که پورشه یک خط تولید قوی برای استفاده از بهبودی خواهد داشت.

پورشه که اکثریت مالکیت آن در اختیار بزرگ‌ترین خودروساز اروپایی فولکس واگن است، سود عملیاتی یا بازدهی فروش را بین ۱۵ تا ۱۷ درصد در سال ۲۰۲۴ هدف قرار داده است که کمتر از میانگین پیش‌بینی تحلیلگران ۱۷.۴ درصدی در نظرسنجی و کاهش کمتر از ۱۸ درصددر سال ۲۰۲۳ است. تحلیلگران اظهار کردند که چشم‌انداز سال ۲۰۲۴ که فروش ۴۰ تا ۴۲ میلیارد یورو ( ۴۳.۷ تا ۴۵.۹ میلیارد دلار) را نیز پیش بینی می‌کرد، ناامیدکننده بود.

پورشه در آینده روی برند و قیمت گذاری تمرکز خواهد کرد اما برای انجام این کار به تجدید طیف محصولات، نیاز است. این در حال حاضر اتفاق می‌افتد اما تأثیر کامل بر قیمت‌گذاری و سودآوری زمان می برد. پورشه چشم انداز حاشیه سود میان مدت خود را بین ۱۷ تا ۱۹ درصد حفظ کرد. در بلندمدت، همچنان انتظار می‌رود بیش از ۲۰ درصد باشد.

پورشه با برنامه‌ریزی‌های جدید در خطوط مدل پانامرا، ماکان، تایکان و ۹۱۱ خود برای سال ۲۰۲۴ اعلام کرد که خود را برای بزرگترین سال عرضه محصولات در تاریخ خود آماده می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، پورشه فروش ۴۰.۵ میلیارد یورویی را برای سال ۲۰۲۳ ثبت کرد که تا حد زیادی مطابق با تخمین بود، در حالی که بازده فروش بیش از انتظارات برای حاشیه عملیاتی ۱۷.۷ درصد بود.




منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عرضه تاریخی پورشه در راه است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است