فروش خودروهای انرژی نو از ۳۶.۲ درصد در سال ۲۰۲۳، در دو ماه اول ۳۷.۵ درصد افزایش یافت. این رقم در مقایسه با رشد ۱۶.۳ درصدی کلی بازار خودروهای سواری در ژانویه تا فوریه و نشاندهنده ضریب نفوذ ۳۳.۵ درصدی خودروهای انرژی نو در مقابل ۲۸.۳ درصد در دوره مشابه سال ۲۰۲۳ است.
بر اساس گزارش رویترز، این انجمن در بیانیهای اعلام کرد ضعف در شارژ مجدد خودروهای الکتریکی و برد رانندگی به دلیل باران، برف و یخبندان، به طور موقت بر اطمینان خرید مصرفکننده تاثیر گذاشته است. تغییر زمان تعطیلات سال نو چین منجر به نوسانات دادههای ماهانه در دو ماه اول سال می شود. تعطیلات در ماه فوریه امسال هشت روز به طول انجامید، در حالی که در ژانویه سال گذشته هفت روز بود.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان