Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رقابت کار دست خودروهای برقی چین داد

یکشنبه | ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۸ | کد خبر: CP- ۲۱۵۵۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
داده‌های صنعت چین نشان داد با تشدید رقابت با رهبر بازار بی‌وای‌دی که دور عمیق‌تری از کاهش قیمت‌ها را پیش می‌برد، فروش خودروهای الکتریکی چین در ژانویه تا فوریه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
به گزارش خودرو پرس،داده‌های انجمن خودروهای مسافربری چین نشان می‌دهد که فروش خودروهای برقی باتری‌دار ۱۸.۲ درصد افزایش یافته است. این امر تا حدی منعکس‌کننده کاهش علاقه مصرف کنندگان بود زیرا سرما عملکرد باتری‌های خودروهای الکتریکی را کاهش داد.

فروش خودروهای انرژی نو از ۳۶.۲ درصد در سال ۲۰۲۳، در دو ماه اول ۳۷.۵ درصد افزایش یافت. این رقم در مقایسه با رشد ۱۶.۳ درصدی کلی بازار خودروهای سواری در ژانویه تا فوریه و نشان‌دهنده ضریب نفوذ ۳۳.۵ درصدی خودروهای انرژی نو در مقابل ۲۸.۳ درصد در دوره مشابه سال ۲۰۲۳ است.

بر اساس گزارش رویترز، این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد ضعف در شارژ مجدد خودروهای الکتریکی و برد رانندگی به دلیل باران، برف و یخبندان، به طور موقت بر اطمینان خرید مصرف‌کننده تاثیر گذاشته است. تغییر زمان تعطیلات سال نو چین منجر به نوسانات داده‌های ماهانه در دو ماه اول سال می ‌شود. تعطیلات در ماه فوریه امسال هشت روز به طول انجامید، در حالی که در ژانویه سال گذشته هفت روز بود.




منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رقابت کار دست خودروهای برقی چین داد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است