Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رنو جدید با مدل قدیمی آمد

چهارشنبه | ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۴ | کد خبر: CP- ۲۱۵۳۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
رنو در نمایشگاه خودروی ژنو از R۵ برقی جدید خود رونمایی کرد که مستقیماً از پرفروش‌ترین مدل سال ۱۹۷۲ خود الهام گرفته شده و این خودروساز فرانسوی امیدوار است فروش خودروهای الکتریکی خود را افزایش دهد.
به گزارش خودروپرس، این سدان کوچک که در سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از طرح چرخش رنو وعده داده شد، آشکارا از عناصر طراحی R۵ و نماد سوپر ۵ این برند کپی می‌کند. این دو مدل بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۹۶ بیش از ۹ میلیون خودرو فروختند.

این سدان کوچک در مرکز تلاش‌های رنو برای ساخت خودروهای برقی مقرون‌ به‌صرفه، در ارزان‌ترین نسخه‌اش عرضه نخواهد شد. صنعت خودروسازی اروپا در تلاش است تا هزینه‌ها را کاهش دهد و خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه‌تری عرضه کند تا با ورود مدل‌های ارزان‌تر چینی مقابله کند.

لوکا دی میو، مدیرعامل رنو به رویترز گفت حضور پررنگ رقبای چینی در این نمایشگاه که این هفته پس از چهار سال وقفه به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ بازمی‌گردد، نشان می‌دهد که آن‌ها به بازار ما و مشتریان ما علاقه‌مند هستند.

مدیرعامل این خودروساز فرانسوی همچنین گفت که او بر قوانین اتحادیه اروپا فشار می‌آورد تا برای خودروهای کوچک انعطاف پذیرتر باشد تا به رقابتی شدن آنها کمک کند.

بر اساس گزارش رویترز، رنو تنها خودروساز بزرگ اروپایی است که در نمایشگاه ژنو امسال، اولین نمایشگاه از زمان پیش از شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۱۹، حاضر شده است.




منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رنو جدید با مدل قدیمی آمد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است