Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

آینده‌نگری BYD

شنبه | ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴ | کد خبر: CP- ۲۱۴۴۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مدیر اجرایی بی‌وای‌دی گفت که بزرگ‌ترین سازنده وسایل نقلیه الکتریکی در جهان، ۱۰۰میلیارد یوان (۱۴میلیارد دلار) برای توسعه ویژگی‌های خودروهای هوشمند سرمایه‌گذاری خواهد کرد زیرا این شرکت انتظار دارد وسایل نقلیه با انرژی جدید هوشمند میدان جنگ بعدی این صنعت باشد.
به گزارش خودروپرس، وانگ چوانفو چارچوب زمانی خاصی برای سرمایه‌گذاری یا جزئیات بیشتر ارائه نکرد. این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که خودروساز چینی تلاش می‌کند فاصله خود را با رقبای خود کاهش دهد که خودروهایی را با ویژگی‌های پیشرفته‌تر تولید می‌کنند. وانگ چوانفو می‌گوید بیش از ۱۰ مدل رانندگی هوشمند پیشرفته مجهز به حسگرهای لیدار را عرضه خواهد کرد.

به نقل از بلومبرگ، بی‌وای‌دی قصد دارد قابلیتی را به نام Navigation on Autopilot معرفی کند که به رانندگان این امکان را می‌دهد تا در سناریوهای خاصی دست‌های خود را از روی فرمان و پاها را از روی پدال بردارند. این سیستم از رانندگان می‌خواهد که هر ۱۵ ثانیه فرمان را لمس کنند.

این دستگاه در خودروهایی با قیمت بیش از ۳۰۰هزار یوان نصب خواهد شد و همچنین به عنوان گزینه ارتقا برای خودروهایی با قیمت بیش از ۲۰۰هزار یوان در دسترس خواهد بود. بی‌وای‌دی اعلام نکرد که آیا رانندگان در صورت وقوع تصادف مسوول خواهند بود یا خیر.

در سال ۲۰۲۳، بیش از ۵۷درصد از وسایل نقلیه فروخته‌شده توسط بی‌وای‌دی به سیستم‌های رانندگی هوشمند مجهز خواهند شد و این شرکت انتظار دارد این درصد در سال جاری افزایش بیشتری داشته باشد. با کاهش رشد بازار جهانی خودروهای برقی، تسلا ۹۴میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد.

وانگ گفت که بی‌وای‌دی در سال گذشته بیش از ۳میلیون وسیله نقلیه با انرژی جدید، ازجمله خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی‌ به فروش رساند که نسبت به سال قبل ۶۰درصد افزایش داشته است.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آینده‌نگری BYD

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است