Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رکوردشکنی فورد

چهارشنبه | ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۳ | کد خبر: CP- ۲۱۴۱۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
فورد بالاترین فروش خودرو در ایالات‌متحده را از سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند.
به گزارش خودروپرس،  فورد موتور بهترین فروش سالانه خودرو خود را در ایالات ‌متحده از سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند که ناشی از تقاضای پایدار برای شاسی‌بلندهای کراس‌اوور و پیکاپ‌های این خودروساز است و این خبر تنها یک روز پس از آن بود که بسیاری از همتایانش افزایش دورقمی در فروش خودروهای جدید را گزارش کردند.

خودروساز دیترویت اعلام کرد که فروش خودرو با ۷.۱درصد افزایش به ۱.۹۹میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۳ رسیده است. در سال ۲۰۲۰، فورد فروش خودروهای جدید اندکی بیش از ۲میلیون دستگاه را به ثبت رساند. به طور کلی، طبق داده‌های Wards Intelligence، فروش خودروهای جدید در ایالات‌متحده در سال گذشته حدود ۱۵.۵میلیون دستگاه به پایان رسید که از این میزان، خودروهای برقی از جمله هیبریدی حدود ۱۷درصد را تشکیل می‌دهند.

خریداران آمریکایی به جای خودروهای سدان و هاچ‌بک، به سمت وسایل نقلیه بزرگ‌تر مانند کراس‌اوورهای شاسی‌بلند و پیکاپ گرایش پیدا کرده‌اند، زیرا مصرف‌کنندگان ایمنی و کاربرد آن وسایل نقلیه را ترجیح می‌دهند.

با‌این‌حال، تحلیلگران هشدار داده‌اند که نرخ‌های بهره بالا ممکن است به تمایل مصرف‌کنندگان برای خودروهای جدید آسیب برساند. فروش مدل‌های برقی فورد، مانند پیکاپ لایتنینگ F-۱۵۰ و کراس‌اوور موستانگ Mach-E نیز تقریبا ۱۸درصد افزایش یافت و به ۷۲هزار و ۶۰۸ دستگاه بیشتر نسبت به سال گذشته رسید.

مدل‌های برقی این شرکت ۳.۶درصد از کل فروش را به خود اختصاص دادند. بر اساس گزارش رویترز، فروش خودروهای هیبریدی فورد در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۵درصد افزایش داشته و به ۱۳۳هزار و ۷۴۳ دستگاه رسیده است و حدود ۷درصد از کل فروش آن را به خود اختصاص داده است.

فورد با فروش ۱.۹۹میلیون خودرو، پس از جنرال موتورز و تویوتا، سومین خودروساز بزرگ ایالات‌متحده از نظر فروش بود.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رکوردشکنی فورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است