این قرارداد گسترش قراردادی است که دو سال پیش برای گسترش نمایشگاه دیجیتال هیوندای در سایت آمازون اعلام شد و مشتریان را قادر میسازد تا یک وسیله نقلیه را انتخاب، قیمت را مقایسه و یک فروشنده را برای تکمیل فروش پیدا کنند.
هیوندای اولین نمایشگاه دیجیتال خود را در آمازون در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرد و آخرین نسخه در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد.
طبق گزارش رویترز، مدیرعامل هیوندای موتور در بیانیهای گفت: «همکاری با یکی از مشتریمحورترین سازمانهای جهان، فرصتهای باورنکردنی را به همراه ما به گسترش مجموعهمان، رشد شبکه فروش، انتقال به برقیسازی و تحقق آینده تحرک هوشمند باز میکند.»
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان