Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نسخه چینی تسلا سایبرتراک ساخته شد

چهارشنبه | ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۲ | کد خبر: CP- ۲۰۲۶۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
چینی‌ها یک پیکاپ عجیب و غریب ساخته‌اند که احتمالاً می¬‌توان آن را پاسخی به تسلا سایبرتراک دانست. این پیکاپ عجیب در نمایشگاه گوانگژو 2022 و به عنوان یک کانسپت برقی با قابلیت‌های آفرودینگ معرفی شده است.

به گزارش خودروپرس، طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای این خودرو که T-Mad نامیده می‌شود به ترتیب 5.878، 2.198، 2.029 و 3.622 اعلام شده، بنابراین با خودرویی غول‌پیکر مواجه هستیم.

طول T-Mad با تسلا سایبرتراک مساوی است، اما عرض بدنه بزرگتر و ارتفاع و فاصله بین محورهای آن، کوتاه‌تر ارزیابی می­‌شود. البته از آنجا که هنوز مشخصات نسخه نهایی تسلا سایبرتراک اعلام نشده است، نمی‌­توان در این مورد با اطمینان اظهار نظر کرد.

طراحی بدنه T-Mad به سفینه­‌های فضایی و خودروهای موجود در فیلم‌های علمی-تخیلی شباهت دارد. چراغ‌های سرتاسری LED در نمای جلو و عقب بسیاری از خودروهای امروزی وجود دارد، ولی طراحی پله‌­ای که در T-Mad مورد استفاده قرار گرفته است، کاملاً نامعمول به نظر می­‌رسد.

به واسطه این سبک طراحی از جلوپنجره خبری نیست، اما خوشبختانه می‌­توان سپرها را تشخیص داد. همچون سایبرتراک، T-Mad هم به چهار در مجهز شده است با این تفاوت که درهای این خودرو در خلاف جهت یکدیگر باز می‌شوند، تا امکان چیدمان مختلف کابین را فراهم کند.

در اندک تصاویری که توسط شرکت IAT از کابین T-Mad منتشر شده است، می‌توان یک صندلی بزرگ یکپارچه در عقب و سه صندلی مجزای دیگر را تشخیص داد، که ظاهراً می­‌توان جای آن‌ها را تغییر داد. راننده هم در بخش میانی قرار می‌گیرد.

شعاع حرکتی این پیکاپ برقی در حدود 800 کیلومتر اعلام شده، ضمن­ این‌که شرکت سازنده از امکان افزایش این رقم به هزار کیلومتر خبر داده است. این تنها مورد از مشخصات فنی T-Mad است، که فعلاً از آن باخبر هستیم.

منبع: bama

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نسخه چینی تسلا سایبرتراک ساخته شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است