Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ولوو در مسیر رشد

دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷ | کد خبر: CP- ۲۰۱۴۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
رشد فروش ولوو در ماه نوامبر به ۱۲درصد رسید. شرکت ولوو مستقر در سوئد اعلام کرد فروش آن در نوامبر ۱۲درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و به ۵۹هزار و ۱۵۴ خودرو رسیده است.
به گزارش خودروپرس،این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: تقاضای کلی برای خودروهای این شرکت همچنان قوی باقی می‌ماند و این رشد به‌ویژه در خودروهای الکتریکی و هیبریدی پلاگین است. رشد فروش در مقایسه با اکتبر که ۷درصد بود شتاب گرفت.
 
بر اساس گزارش رویترز، ولوو کارز که متعلق به شرکت خودروسازی چینی جیلی هولدینگ است، اعلام کرد خودروهای تمام‌برقی ۲۰درصد از فروش را به خود اختصاص داده‌اند که نسبت به ماه قبل ۱۵درصد افزایش داشته است و آن‌هایی که کاملا برقی نیستند، ۴۲درصد افزایش داشته است.

ولوو پیش‌تر اعلام کرده تمام خطوط تولید خود را در ایالات متحده آمریکا به مدل‌های ۲۰۲۳ الکتریکی اختصاص خواهد داد. هنوز همه مدل‌های این خودروساز کاملا الکتریکی نیستند.

البته هر مدل ولوو دارای نوعی الکتریکی‌سازی است؛ از خودروهای هیبریدی گرفته تا پلاگین‌‌‌‌ها و تمام برقی‌ها. ولوو همچنین در حال ایجاد طیف وسیعی از به‌روزرسانی‌ها برای کراس‌اوور ایکس سی ۴۰ خود است. این گامی به سوی آینده این شرکت برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده خودروهای کاملا الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ است. مجموعه محصولات به‌روزشده طیف وسیعی از گزینه‌های الکتریکی را به مشتریان ارائه می‌دهد که متناسب با سبک زندگی آنها خواهد بود.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ولوو در مسیر رشد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است