Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

شورولت دو خودروی اسپرت جدید عرضه می‌کند

پنج شنبه | ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۷:۱۹ | کد خبر: CP- ۲۰۱۰۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
تنها یک ماه پیش بود که شورولت تحویل کوروت Z۰۶ به مشتریان را آغاز کرد، حالا دو خودروی اسپرت هیجان‌‌انگیز دیگر از این خودروساز در راه هستند.
به گزارش خودروپرس، رئیس جنرال موتورز، در جریان معرفی روز سرمایه‌گذار جنرال موتورز که در شهر نیویورک برگزار شد، این خبر را اعلام کرد. وی وعده داده یک جفت خودروی عملکردی با نشان شورولت در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

او در ادامه تصریح کرد یکی از این خودروها نسخه بعدی C۸ خواهد بود. به‌طور گسترده این تصور وجود دارد که این همان نسخه هیبریدی خواهد بود که قبلا مورد آزمایش قرار گرفته است، بررسی برنامه‌های کاربردی علامت تجاری اخیر نشان می‌دهد که احتمالا این خودرو نام E-Ray را یدک می‌‌کشد. شایعات حاکی از آن است که این ابرخودروی الکتریکی جانشین غیرمستقیم سطح‌ تریم گرند اسپرت C۷ خواهد بود.

با ترکیب یک V۸ با یک موتور (های‌الکتریکی) نصب شده در جلو، مطمئنا دارای سیستم تمام چرخ محرک خواهد بود. درباره مدل دیگر که مارک رویس آن را «خودروی عملکردی باورنکردنی» نامید که استانداردهای عملکرد جهان را برای شورولت تعیین می‌کند، ذکر این نکته ضروری است که رئیس جنرال موتورز از نامیدن آن به عنوان کوروت خودداری کرد.

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند جنرال موتورز برنامه‌های گسترده‌‌تری برای مدل کوروت با تغییر نام برای یک سدان الکتریکی برای رقابت با پورشه تایکان دارد. حتی ممکن است یک شاسی‌بلند الکتریکی وجود داشته باشد، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست. در حال حاضر، اطلاعات موجود تنها نشان می‌دهد که دو مدل شورولت عملکردی در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شوند و حداقل یکی از آنها هیبریدی خواهد بود.




منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شورولت دو خودروی اسپرت جدید عرضه می‌کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است