Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
هشدار سازمان دولتی آمریکا؛

از تسلا سایبرتراک به عنوان قایق استفاده نکنید!

پنج شنبه | ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۶ | کد خبر: CP- ۱۹۹۲۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
یک سازمان دولتی آمریکا به اظهارات هفته گذشته ایلان ماسک مدیر تسلا پیرامون قابلیت استفاده از وانت سایبرتراک آینده به عنوان قایق واکنش نشان داد.

به گزارش خودروپرس، ماسک هفته گذشته در یک توییت بحث‌برانگیز پیرامون سایبرتراک عنوان کرد که "این وانت برقی به حدی ضدآب خواهد بود که می‌تواند برای مدت کوتاهی به عنوان قایق عمل کند، یعنی از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و حتی‌ دریاهایی که خیلی متلاطم نیستند، عبور کند."

با این حال ماسک از ذکر جزئیات لازم در این باره که سایبرتراک چطور قادر به انجام این کار خواهد بود، خودداری کرد گرچه اعلام کرد که این پیکاپ می‌تواند مسافت 10.5 کیلومتری را بر روی آب طی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت ادعاهای ماسک مورد توجه عمومی قرار گرفت و خیلی از افراد پرسش‌هایی را در این خصوص که چطور سایبرتراک می‌تواند برای مدت کوتاهی به عنوان قایق عمل کند، مطرح کردند.

هرچند آنها پاسخی را از طرف مدیرعامل تسلا دریافت نکردند، اما توییت‌ ماسک توجه «اداره منابع طبیعی ایالت واشنگتن» را به خود جلب کرد تا جایی که این نهاد دولتی به طرفداران خودروهای الکتریکی توصیه کرد هرگز از وانت پیکاپ الکتریکی به عنوان یک قایق استفاده نکنند.

این سازمان با صدور یک هشدار جدی در توییتر اعلام کرد که: "خدمه کشتی متروکه ما از شما خواهش می‌کنند تا به این قضیه توجه داشته باشید که هرچیزی که به عنوان یک قایق موقت عمل می‌کند نباید به عنوان یک قایق استفاده شود."

به گزارش «insideevs» این هشدار از سوی نهادی چون اداره منابع طبیعی ایالت واشنگتن باید جدی گرفته شود.

توییت این سازمان همراه با عکسی از یک سدان بود که به دلیل نبود تجهیزات کافی هنگام عبور از رودخانه ساوک در ایالت واشنگتن در آستانه غرق شدن بود.

هرچند سایبرتراک قطعاً از قابلیت‌های برتری نسبت به سدان مورد اشاره در تصویر برای عبور از آب برخوردار است، اما تصور اینکه چطور می‌خواهد طبق وعده ماسک عمل کند، دشوار خواهد بود.

توییت اداره منابع طبیعی ایالت واشنگتن برخی کاربران توییتر را به یاد ادعای عجیب تسلا در مورد یکی دیگر از محصولات آینده آن یعنی رودستر انداخت.

ماسک پیش از این ادعا کرده بود که تسلا رودستر توانایی جدا شدن از زمین و پرواز کردن را خواهد داشت.

منبع: insideevs

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

از تسلا سایبرتراک به عنوان قایق استفاده نکنید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است