Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

حذف مدل‌های بنز در دو کلاس

یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۶ | کد خبر: CP- ۱۹۶۰۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مرسدس بنز از برنامه‌ریزی برای کاهش پیشنهاد‌های خودروهای جمع‌و‌جور و تمرکز بر مدل‌های بزرگ‌تر و گرا‌ن‌تر با حاشیه سود بالا خبر داد.
به گزارش خودروپرس،عمده سرمایه‌گذاری‌های آینده این شرکت به خودروهایی از کلاس C و بالاتر اختصاص خواهد یافت. این تغییرات در تلاش برای تبدیل شدن مرسدس به «با‌ارزش‌ترین برند خودروهای لوکس جهان» انجام می‌شود. در نتیجه، خط تولید خودروهای لوکس از هفت مدل به چهار مدل ساده خواهد شد.

البته مرسدس از صحبت در مورد خودروهایی که در آستانه توقف تولید هستند، خودداری کرده است. یک روزنامه آلمانی به نقل از منابع داخلی مرسدس ادعا می‌کند که خودروهای عضو کلاس A و B بعد از سال ۲۰۲۵ دیگر تولید نخواهند شد. طبق گزارش‌ها، هر دو مدل کلاس A هاچ‌بک و سدان تقریبا سه سال دیگر از خط تولید حذف خواهند شد.

مشخص نیست که آیا سدان کلاس A شاسی‌بلند همچنان در چین عرضه می‌شود یا خیر. از آنجا که مشتریان هنوز عطش سیری‌ناپذیری برای کراس‌اوورها دارند، تولید GLA و GLB برای نسل جدید ادامه خواهد یافت. اعتقاد بر این است که این مدل‌های باقی‌‌مانده از پلتفرم فعلی MFA به پلتفرم MMA آینده مرسدس منتقل می‌شوند.

این برند لوکس آلمانی قبلا پیش‌نمایشی از اولین خودروی مبتنی بر MMA خود ارائه کرده است، که به نظر می‌رسید یک سدان شیک همانند CLA باشد.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حذف مدل‌های بنز در دو کلاس

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است