Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خوش‌بینی فولکس به کاهش بحران کمبود تراشه

چهارشنبه | ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۱ | کد خبر: CP- ۱۹۵۹۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مدیرعامل فولکس واگن ابراز امیدواری کرد که فروکش کردن بحران کمبود تراشه در نیمه دوم سال 2022 به کاهش فاصله این شرکت با رقیب آن تسلا در بازار جهانی منجر شود.

به گزارش خودروپرس، هربرت دیس روز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت فولکس‌واگن انتظار دارد با کاهش مشکلات زنجیره تأمین بر اثر فروکش کردن بحران کمبود تراشه‌های نیمه‌هادی بتواند فاصله خود با رقیب آمریکایی‌اش تسلا را در نیمه دوم سال جاری جبران کند.

وی با بیان اینکه درآمدهای فولکس‌واگن بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است خاطرنشان کرد این خودروساز قصد دارد حجم تولید خودروهای برقی را برای رشد فروش در بازارهای اصلی نظیر آلمان و چین افزایش دهد.

دیس ادعا کرد کاهش بحران زنجیره تأمین و افزایس دسترسی به نیمه‌هادی‌ها به این رشد کمک خواهد کرد.

این به فولکس‌واگن اجازه خواهد داد تا شکاف رقابتی خود با تسلا که در حال حاضر پیشتاز بازار جهانی خودروهای الکتریکی است را کاهش دهد.

براساس این گزارش غول خودروسازی آلمان تصمیم دارد تا سال 2025 با پشت سر گذاشتن تسلا به رهبر بازار خودروهای الکتریکی تبدیل شود.

اظهارات دیس در زمانی مطرح می‌شود که غول خودروهای الکتریکی آمریکا دست به سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در آمریکا و خارج از این کشور زده است.

رئیس فولکس‌واگن درباره رقابت با تسلا خاطرنشان کرد که افزایش تولید تسلا در کارخانه‌های تگزاس، شانگهای و برلین هزینه‌های سنگینی را به این شرکت و ایلان ماسک مدیر آن تحمیل خواهد کرد.

طبق این گزارش فولکس درصدد تصاحب جایگاه انحصاری در بازار جهانی خودروهای برقی است و به همین منظور انواع محصولات با پیشرانه‌های برقی را تحت برندهای مختلف به بازار عرضه می‌کند.

منبع: هندوستان تایمز

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خوش‌بینی فولکس به کاهش بحران کمبود تراشه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است