Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

آئودی ای-ترون پرجستجوترین EV در فضای آنلاین آمریکا

سه شنبه | ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۳ | کد خبر: CP- ۱۹۵۸۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
طبق یک مطالعه مبتنی بر داده‌های جستجوی گوگل، آئودی ای ترون پرجستجوترین خودروی الکتریکی در بین کاربران اینترنت در آمریکا معرفی شد.

به گزارش خودروپرس، نتایج این مطالعه نشان داد که آئودی ای ترون با 4 هزار و 460 جستجوی ماهانه بالاتر از تسلا در صدر خودروهای الکتریکی پرطرفدار ایستاده است.

این مطالعه که بازتابنده علایق و اولویت‌های کاربران اینترنت در آمریکاست، شورلت بولت با 1 هزار و 380 جستجوی ماهانه را در جایگاه دوم خودروهای الکتریکی پرجستجو قرار داد.

در عین حال مرسدس بنز EQ و ب‌ام‌و i4 به ترتیب با 450 و 170 جستجوی ماهانه در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

مطالعه فوق که توسط مؤسسه کرایسلر کپیتال صورت گرفت همچنین پرجستجوترین خودرو در مجموع (الکتریکی و غیرالکتریکی) را شناسایی کرد و طبق نتایج جیپ رانگر با 166 هزار و 950 جستجوی ماهانه در صدر قرار گرفت.

رتبه دوم و سوم این فهرست نیز به ترتیب با حجم جستجوی حدود 107 و 69 هزار به تویوتا تاکوما و تویوتا فوررانر تعلق گرفت. هوندا سیویک، فورد F-150، جیپ گرند چروکی، فورد رینجر، دوج چارجر، هوندا CR-V و تویوتا تاندرا با حجم جستجوی بین 45 تا 61 هزار در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

این مطالعه خاطرنشان کرد که هوندا سیویک دارای بیشترین تعداد هشتگ‌های اینستاگرام بر روی شبکه‌های اجتماعی است و بنابراین محبوبیت زیادی بین آمریکایی‌ها دارد. جالب اینکه هوندا CR-V ششمین خودروی محبوب بر روی اینستاگرام با یک میلیون هشتگ است. این رقم یک پنجم سیویک و تقریباً نصف دوج چارجر است.

بخش دیگر این مطالعه شامل بررسی نوع پرجستجوترین خودرو در بین کاربران اینترنت در آمریکاست که در این بخش شاسی بلند یا SUV در صدر قرار گرفته و پس از آن مینی‌ون‌، سدان، کوپه، واگن و هاچبک قرار گرفته‌اند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آئودی ای-ترون پرجستجوترین EV در فضای آنلاین آمریکا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است