به گزارش خودروپرس، این کانسپت دارای کابینی با تکنولوژی بالاست که در آن چهار صفحهنمایش مجزا در جلو و مرکز روی داشبورد قرار دارد. همانطور که قبلا اعلام شده بود، این کانسپت با هیدروژن کار خواهد کرد.
رنو با نصب یک موتور احتراقی که برای کار با هیدروژن تغییر یافته است، مسیر مشابه شرکتهایی مانند تویوتا را دنبال میکند. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این نوع فناوری آیندهای دارد یا نه، بهخصوص اینکه خودروهای هیدروژنی سنتی مانند میرای، از محبوبیت زیادی برخوردار نیستند و زیرساخت آن هنوز در مراحل اولیه است.
برخی از مهندسان و محققین در تلاش هستند تا موتور احتراقی خوب را با سوختهای مصنوعی و هیدروژن نجات دهند، اما این موضوع چالشبرانگیز است. این خودروی کانسپت چیزی بیش از یک نمایش فناوری خواهد بود، زیرا راه را برای یک سبک طراحی جدید هموار میکند.
برخی تا آنجا پیش رفتهاند که میگویند خودروی جدید پیشنمایشی برای بازگشت رنو ۴ خواهد بود، البته در مدل برقی. همهچیز در ۱۹ می، فاش خواهد شد، زمانی که رنو در «چنج نو» مدل ۲۰۲۲ طرح مفهومی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان