Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تحت یک مشارکت جدید؛

کوالکام شریک فناوری فراری شد

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۵ | کد خبر: CP- ۱۸۹۷۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت‌های فراری و کوالکام وارد یک همکاری استراتژیک در حوزه فناوری شدند که طی آن کوالکام، تراشه‌های «اسنپدراگون» را برای خودروهای آینده فراری فراهم خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، این دو شرکت روز سه شنبه از یک همکاری استراتژیک خبر دادند که تحت آن کوالکام «شاسی دیجیتال اسنپدراگون» را در اختیار فراری قرار می‌دهد.

به علاوه خودروهای آینده فراری به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام مجهز خواند شد.

کوالکام می‌گوید «شاسی دیجیتال اسنپدراگون» متشکل از پلتفرم‌های باز و متصل به ابر است که برای خودروهای نسل آینده در نظر گرفته شده و قابلیت‌های تله ماتیک و اتصال، کابین دیجیتال و نیز عملکردهای دستیار راننده ADAS را دربرمی‌گیرد.

ادعا می‌شود که این فناوری امکانات ایمنی پیشرفته و تجربیات دیجیتالی فراگیر را ارائه می‌دهد که در طول عمر وسایل نقلیه قابل به روزرسانی هستند.

کابین‌هی دیجیتالی خودروهای فراری با تراشه‌های کوالکام عرضه خواهند شد.

«بندتو ویگنا» مدیرعامل فراری در مورد این همکاری گفت فراری قصد دارد دانش خود را در زمینه فناوری‌های دیجیتال و حوزه‌های وب 3.0 تحت همکاری با کوالکام گسترش دهد.

کریستیانو آمون مدیرعامل کوالکام نیز اشاره کرد که شرکت متبوع وی قصد دارد تحت همکاری استراتژیک با فراری، رهبری فناوری خودرو را در اختیار بگیرد.

براساس این گزارش با ظهور فناوری‌های جدید خودرو، شرکت‌های فناوری بیش از پیش در حال نفوذ به فضای خودرو هستند. در این میان کوالکام به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری قصد دارد در فضای فناوری خودرو جایگاه رهبری را به دست آورد.

علاوه بر خودروهای جاده‌ای فراری، تیم فرمول یک خودروساز ایتالیایی و تیم‌های ای اسپورت نیز از فناوری کوالکام استفاده خواهند کرد.

کوالکام می‌گوید به عنوان یک شریک ممتاز برای تیم‌های «Scuderia Ferrari Formula One» و «eSports» در آغاز مسابقات جهانی فرمول یک 2022 خدمات خواهد کرد.

خودروهای مسابقه‌ای تک سرنشینه اسکودریا فراری F1-75 از پردازنده اسنپدراگون بهره خواهند گرفت.

منبع: هندوستان تایمز

 

 

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کوالکام شریک فناوری فراری شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است