Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

دولت هند در انتظار عذرخواهی صریح هیوندای

سه شنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۳ | کد خبر: CP- ۱۸۹۷۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
دولت هند عذرخواهی صریح شرکت هیوندای به خاطر جانبداری از جدایی‌طلبان کشمیر را خواستار شد.

به گزارش خودروپرس، در پی توییت اخیر نمایندگی هیوندای در پاکستان در حمایت از جدایی‌طلبان کشمیر که خشم هندی‌ها در شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت، دولت هند «عذرخواهی صریح» خودروساز کره‌ای را خواستار شد.

در حالی که «هیوندای هند» روز گذشته تلویحاً اقدام نمایندگی پاکستان را محکوم کرده بود، اما پیوش گویال وزیر صنعت و بازرگانی هند از شرکت کره‌ای خواست تا با یک عذرخواهی صریح و روشن، واکنش بهتری به این حادثه نشان دهد.

نمایندگی هیوندای در پاکستان اخیراً با انتشار یک پست توییتری در اعلام همبستگی با جدایی‌طلبان منطقه کشمیر که محل منازعه سیاسی بین هند و پاکستان است، باعث انتقادات گسترده کاربران هندی در رسانه‌های اجتماعی شد.

در این پست که روز شنبه توسط «هیوندای پاکستان» منتشر شد، آمده است: "بیایید فداکاری‌های برادران کشمیری خود را به یاد آوریم و از مبارزات آنها برای آزادی حمایت کنیم."

پس از انتشار این مطلب کاربران هندی خواستار تحریم گسترده هیوندای یا لغو سفارشات این خودروساز شدند.

یکی از سخنگویان شرکت هیوندای هند با بیان این که شرکت متبوع خود چنین رفتارهایی را تحمل نمی‌کند اظهار داشت: "هند، خانه دوم برند هیوندای ماست و ما قویاً چنین دیدگاهی را محکوم می‌کنیم."

این در حالی است که کارشناسان صنعتی معتقدند برندهایی چون هیوندای باید از مسائل حساس سیاسی یا فرهنگی دوری کنند و در غیر این صورت با واکنش‌های شدید اجتماعی مواجه خواهند شد.

لوید ماتیاس، استراتژیست تجاری که همکاری نزدیکی با برخی از بزرگ‌ترین برندهای شرکتی هند دارد، در این خصوص گفت برندها باید روی موضوعات کلیدی، حساس باشند و به احساسات عمومی احترام بگذارند و این نکته برای برندهای بین‌المللی با توجه به بازارهای گسترده آنها اهمیت مضاعف می‌یابد.

وی افزود: "این اقدام از سوی یک برند جهانی نظیر هیوندای کاملاً مضحک و غیرقابل توجیه است."

هیوندای در سال 1996 وارد بازار هند شد و به سرعت جایگاه خود را به عنوان دومین خودروساز برتر پس از شرکت هندی ماروتی سوزوکی تثبیت کرد.

هند یکی از بزرگ‌ترین تأسیسات تولیدی کره‌ای‌ها را در اختیار دارد و چند مدل تولیدی هیوندای در این کشور به بازارهای برون‌مرزی صادر می‌شود.

منبع: هندوستان تایمز

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دولت هند در انتظار عذرخواهی صریح هیوندای

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است