Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

فروش نخستین کراس اور برقی هوندا در آمریکا از سال ۲۰۲۴

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۸۲۹۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پرولوگ (Prologue) نام نخستین کراس اور الکتریکی هونداست که از سال 2024 با همکاری جنرال موتورز در آمریکا به فروش خواهد رسید.

به گزارش خودروپرس، شرکت هوندا فروش 70 هزار دستگاه کراس اور الکتریکی پرولوگ (Prologue) را در نخستین سال عرضه آن در آمریکا هدف گذاری کرده است.

شرکت هوندا موتور شعبه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد از سال 2024 فروش کراس اور پرولوگ در آمریکا را آغاز خواهد کرد که فروش 70 هزار دستگاه برای سال نخست پیش بینی شده است.

پرولوگ نام نخستین کراس اور الکتریکی هونداست که با همکاری جنرال موتورز و تحت پلتفرم «اولتیوم» این خودروساز آمریکایی ساخته شده است.

هوندا و جنرال موتورز همچنین در حال همکاری برای ساخت یک شاسی بلند الکتریکی تحت برند آکورا هستند.

خودروساز ژاپنی همچنین قصد دارد با اضافه کردن مدل های الکتریکی دیگری مجموع فروش خودروهای برقی خود در بازار آمریکا تا سال 2030 را به 500 هزار دستگاه رسانده و تا سال 2040 به هدف فروش 100 درصدی خودروهای با آلایندگی صفر در آمریکای شمالی دست پیدا کند.

براساس این گزارش جنرال موتورز وظیفه مونتاژ پرولوگ و شاسی بلند آکورا را برعهده خواهد داشت و هر دوی این محصولات از سال 2024 به فروش خواهند رسید اما هوندا از اعلام نام کارخانه سازنده این خودروها خودداری کرده است.

همچنین پس از عرضه مدل های ساخت جنرال موتورز، هوندا در نظر دارد تا سال 2030 یک سری خودروهای الکتریکی را مستقلاً تحت پلتفرم اختصاصی خود (e-Architecture) معرفی کند.

این پلتفرم جدید خودروهای برقی هونداست که تحت آن محصولات الکتریکی در کارخانه های هوندا در آمریکای شمالی مونتاژ خواهند شد.

«دیو گاردنر» نایب رئیس هوندا شعبه آمریکا در بیانیه ای اظهار داشت هوندا ابتدا بر روی فروش پرولوگ در کالیفرنیا و ایالت هایی چون تگزاس و فلوریدا متمرکز خواهد شد.

وی افزود هوندا قصد دارد سیستم های هیبریدی را به مدل های بیشتری در آمریکا اضافه کند: "استراتژی ما متمرکز بر معرفی درصد بیشتری از هیبریدی ها در مدل های اصلی طی کوتاه مدت است."

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش نخستین کراس اور برقی هوندا در آمریکا از سال ۲۰۲۴

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است