شاید این قابلیت و توانایی یا مهارت تغییر در محصولات بامو، بیرون از کارخانه، شایسته تمجید و ستایش باشد، اما مقامهای مسوول در بریتانیا نه تنها این مهارت را برنتافتهاند، حتی به توقیف آنها اکتفا نکرده و این خودروهای توقیفی را راهی مرکز بازیافت کرده و آنها را به ماشینهای خُرد و پرسکننده سپردهاند.
با این کار میخواهند نشان دهند که تا چه حد در اجرای تصمیمهای خود سرسخت و جدی هستند. دلیل پلیس وست میدلندز این است که نقطه جوشهای به کار رفته برای شکل دادن به بخش واگن این استیشن، استحکام کافی نداشته و در تصادفها مثل قوطی ماءالشعیر له میشود. با این حال جزئیات کافی درباره ریسک و مخاطرات این تغییرات منتشر نشده است.
در اینجا قصد دفاع از تغییرات و اصلاحات ایجاد شده در این خودروها نیست چون بر اساس گزارشهای محلی، بخشی از این خودروهای اصلاح شده، سرقتی بوده است. برای ساخت این خودروها قطعات دو خودرو روی هم مونتاژ شدهاند. شاید صاحب این خودروها هم این قطعات را از بازار آزاد خریده و اطلاعی نداشتهاند که این قطعات سرقتی بودهاند.
زمانی که این اصلاحات در خودرو به صورت غیرکارخانهای انجام میشود، مغایرتهایی در شماره سریال و شماره VIN خودرو ایجاد میشود که پلیس از عهده تشخیص آن به راحتی برمیآید.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان