Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با نقل مکان به خانه جدید در انگلیس؛

«کریس رونالدو» باید حواسش به سرعت خودروهایش باشد!

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۸۲۳۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
کریستیانو رونالدو پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشته است اما عشق او به اتومبیل های پرسرعت از این پس ممکن است با یک مانع بزرگ روبرو شود... محدودیت سرعت!

به گزارش خودروپرس، کریستیانو رونالدو پس از 12 سال و سپری کردن یک دوره درخشان در رئال مادرید و یوونتوس به منچستریونایتد بازگشته است.

این ابرستاره پرتغالی یک عمارت جدید در انگلیس خریداری کرده که گفته می شود حدود 6 میلیون پوند قیمت دارد و بنابراین بدیهی است که این عمارت فضای کافی برای کلکسیون خودروهای گران قیمت رونالدو را در اختیار دارد.

هر چند رونالدو به یکی از عاشقان خودروهای سوپراسپرت و پرسرعت در میان بازیکنان دنیای فوتبال معروف است اما از این پس عشق او به رانندگی با چنین خودروهایی ممکن است با مانع جدیدی روبرو شود.

به گزارش روزنامه سان، مقامات محله «آلدرلی اج» در چشایر انگلیس که رونالدو در آنجا خانه خریده است در فکر اعمال محدودیت سرعت 20 کیلومتر بر ساعت برای بهبود ایمنی رانندگی هستند.

هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این محدودیت سرعت ناشی از سکونت رونالدو در این محله و خودروهای پرقدرت اوست یا خیر، اما گفته می شود مقامات محلی مدتی است که مجبور به برخورد با خودروهای پرسرعت شده اند.

در حالی که ایمنی همواره در اولویت قرار دارد، اما خیلی ها کنجکاوند بدانند هر بار که رونالدو با خودروهای سوپرلوکس خود از این خانه خارج می شود چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

گاراژ شخصی رونالدو پر از خودروهای سوپراسپرت نظیر بوگاتی چنتودیچی، بوگاتی شیرون، بوگاتی ویرون، لامبورگینی اونتادور و فراری F12 TDF به غیر خودروهای فوق لوکس اوست.

در واقع تخمین زده می شود که کل کلکسیون خودرویی او بیش از 24 میلیون پوند ارزش دارد.

اخیراً اخبار مربوط به بسته بندی و حمل تعدادی از خودروهای رونالدو از خانه اش در ایتالیا به انگلیس مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، حتی قبل از آنکه خبر انتقال وی به منچستریونایتد رسماً تأیید شود.

شاید همسایگی با یک ستاره بزرگ ورزشی برای افراد محلی ساکن در «آلدرلی اج» یک خبر خوب باشد، اما قضیه اتومبیل های او قطعاً یک موضوع متفاوت خواهد بود.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

«کریس رونالدو» باید حواسش به سرعت خودروهایش باشد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است