Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پروژه خودروی احتمالی اپل به خطر افتاد

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۸ | کد خبر: CP- ۱۸۲۳۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
با پیوستن مدیر پروژه ساخت خودروی اپل به شرکت فورد، آینده‌ی این خودرو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش خودروپرس، پیوستن مدیر پروژه ساخت خودروی اپل به شرکت فورد، آینده‌ی این خودرو را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

«داگ فیلد» که در سال 2018 از تسلا به اپل ملحق شده بود، طی چند سال اخیر نقش مهمی در پیشبرد پروژه ساخت اتومبیل خودران اپل داشت.

اما این مهندس سابق تسلا به تازگی با ترک اپل به سمت مدیر ارشد فناوری های پیشرفته فورد منصوب شد و سرنوشت پروژه خودرویی اپل را با ابهاماتی روبرو کرد.

فیلد روز سه شنبه از اپل جدا شد و بلافاصله پس از اعلام رسمی این خبر سؤالات زیادی درباره پیشرفت این پروژه (در صورت وجود) که از آن با عنوان «پروژه تیتان» یاد می شود مطرح شد.

پروژه تیتان نام مرز پروژه خودروهای الکتریکی اپل است، پروژه ای بسیار بلندپروازانه که اخبار مربوط به آن از سوی شرکت مخفی نگه داشته شده است.

اپل تقریباً همه طرح ها، تحقیقات و توسعه مربوط به این محصول را به صورت راز نگه داشته اما برهیچکس پوشیده نیست که این شرکت به دنبال همکاری با دیگران برای ساخت نخستین خودرویش و سیستم باتری مربوط به آن است.

شایعات هفته گذشته حاکی از آن بود که مقامات اپل مشغول مذاکره با همتایان خود در تویوتا برای مشارکت احتمالی در ساخت باتری هستند.

گزارشات همچنین حاکی است که مذاکرات اپل با «LG Chem» در این خصوص در راه است. پیشتر هیوندای نیز تأیید کرده بود که در حال مذاکره با اپل است اما نتیجه چندانی حاصل نشد.

براساس این گزارش «فیلد» از زمان پیوسته به اپل در سال 2018 سرعت انجام این پروژه را افزایش داد اما با ترک وی ممکن است پروژه دچار اخلال شود.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پروژه خودروی احتمالی اپل به خطر افتاد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است