به گزارش خودروپرس، شرکت کیا شعبه هند اعلام کرد که در تلاش برای ارائه خدمات پیشرفته دیجیتالی به مشتریان آینده، نخستین نمایشگاه دیجیتال خود در کشور هند را افتتاح کرده است.
این نمایشگاه دیجیتالی واقع در پرابادوی بمبئی محتوایی را نمایش می دهد که مستقیماً توسط «کیا هند» کنترل می شود و بنابراین شفافیت و قابلیت اطمینان را تضمین می کند.
در دورانی که فضای دیجیتال در دنیای خودرو اهمیت مضاعفی یافته و همه گیری کرونا همچنان یک تهدید بسیار جدی محسوب می شود، سازندگان خودرو به طور فزاینده برای ارتباط مشتریان به فناوری های عصر جدید اتکا کرده اند.
در همین راستا شرکت کیا اکنون در حال اجرای استراتژی نمایشگاه دیجیتال خود است و قصد دارد به جز بمبئی چنین نمایشگاه هایی را تا پایان سال 2021 در شهرهای دهلی، چنای و بنگلور نیز برگزار کند.
نمایشگاه دیجیتال بمبئی در مساحت 606 متر مربع و با برخورداری از یک زون تنظیم کننده 3D پنج خودروی روز را به نمایش می گذارد.
هرچند تمرکز بر نمایش سبد محصولات فعلی کیا در هند است اما این نمایشگاه همچنین میراث شرکت و برند آن را به نمایش خواهد گذاشت.
منبع: هندوستان تایمز
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان