Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

درخواست آئودی برای سرمایه گذاری بیشتر اروپا در تولید تراشه

دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۵ | کد خبر: CP- ۱۷۹۷۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مدیر آئودی خواستار سرمایه گذاری بیشتر اتحادیه اروپا در زمینه تولید تراشه و پیل باتری شد.

به گزارش خودروپرس، مدیرعامل آئودی می گوید اروپا باید سرمایه گذاری بیشتری در زمینه تولید میکروتراشه، ساخت پیل باتری، توسعه نرم افزار و سایر حوزه های دیجیتال انجام دهد.

«مارکوس دوزمن» در مصاحبه با ای با «اتوموتیونیوز اروپا» اظهار داشت تمرکز بومی بر تولید مواد نیمه هادی نه تنها صنعت خودرو بلکه همه صنایع تولیدی که به نیمه هادی ها نیاز دارند را منتفع خواهد کرد.

مدیر آئودی با بیان اینکه کمبود جهانی تراشه خسارات شدیدی به خودروسازان وارد کرده است، افزود: "بسیار دلگرم کننده است که سیاستمداران و شرکت ها برای افزایش تولید در اروپا تلاش می کنند. ما هم اکنون در تلاشیم تا تولید باتری و توان نرم افزاری در اروپا را افزایش دهیم که بسیار مثبت است."

وی خاطرنشان کرد: "برای اروپا بسیار مهم است که مطمئن شود ما محصولات را در اینجا تولید می کنم. سرمایه گذاری در این خصوص واقعاً عاقلانه است."

دوزمن اضافه کرد اروپا هنوز از نظر مهندسی مکانیک در کلاس جهانی قرار دارد، اما در بخش های اصلی اقتصاد های - تک عقب افتاده و برای جبران این عقب ماندگی به سرمایه گذاری جدی نیاز دارد.

تیری برتون کمیسر صنعتی اروپا در ماه می گفت ه بود رهبران سیاسی اروپا پس از دنبال کردن یک رویکرد «ساده لوحانه» تأمین منابع از خارج اکنون به دنبال تقویت زنجیره عرضه تراشه های صنعتی هستند.

طرح سرمایه گذاری مجدد در تولید تراشه شامل ایجاد یک ائتلاف صنعتی متشکل از شرکت های پیشرو صنعت نیمه هادی و مراکز تحقیقاتی در اروپا و همچنین بیش از 10 دولت اتحادیه اروپاست.

در ماه آوریل نیز «پت گلسینگر» مدیرعامل اینتل در مصاحبه ای گفت که این غول تراشه سازی خواستار 8 میلیارد یورو یارانه دولتی برای ساخت کارخانه نیمه هادی در اروپاست.

منبع: اتوموتیو نیوز اروپا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

درخواست آئودی برای سرمایه گذاری بیشتر اروپا در تولید تراشه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است