Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

مذاکرات «استلانتیس» با دولت ایتالیا برای ساخت گیگافکتوری جدید

یکشنبه | ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۷۸۷۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی استلانتیس از ادامه مذاکرات با دولت ایتالیا برای ساخت یک کارخانه جدید باتری یا گیگافکتوری در این کشور خبر داد.

به گزارش خودروپرس، شرکت خودروسازی استلانتیس اعلام کرد مذاکرات با دولت ایتالیا برای ساخت یک کارخانه جدید باتری یا گیگافکتوری در این کشور ادامه دارد.

استلانتیس که اکنون دو پروژه کارخانه باتری سازی در فرانسه و آلمان را دنبال می کند، خاطرنشان کرد امسال درباره اضافه کردن کردن کارخانه های گیگافکتوری در اروپا و آمریکا تصمیم گیری خواهد کرد.

این شرکت خودروسازی در حال انجام مذاکراتی با رم در این رابطه است چرا که ایتالیا یکی از کانون های اصلی تولید آن در اروپا محسوب می شود.

«کارلوس تاورس» مدیرعامل این شرکت اظهار داشت استلانتیس همچنین انتظار دارد اواخر این ماه اهداف سخت گیرانه تری را در رابطه با انتشار گازهای کربنی در اروپا وضع و اعلام کند.

از زمان ادغام فیات کرایسلر و گروه پژو سیتروئن فرانسه در ابتدای سال جاری که به تشکیل «استلانتیس» منجر شد، تولیدات در ایتالیا تحت نظارت های شدید زیست محیطی قرار گرفته است در حالی که استلانتیس نیز همزمان بر خودروهای سازگارتر با محیط زیست کار می کند.

ماه گذشته رنو همتای استلانتیس از یک راهبرد جاه طلبانه برای خودروهای الکتریکی پرده برداشت که شامل تولید نسخه های جدید و ارزان خودروهای کوچک و الکتریکی جهت رقابت با فولکس واگن می شود.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مذاکرات «استلانتیس» با دولت ایتالیا برای ساخت گیگافکتوری جدید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است