Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

شارژ خودرو برقی به صرف غذای مک دونالد!

سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۵ | کد خبر: CP- ۱۷۸۴۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
خیلی از اپراتورهای ایستگاه شارژ ترجیح می دهند ایستگاه های جدید را در مکان هایی مجاور تسهیلات و امکانات رفاهی احداث کنند تا رانندگان هنگام شارژ خودرو بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

«در حالی که مشغول شارژ مجدد خودروی تسلایتان هستید، خودتان را با مک دونالد شارژ کنید. غذا مستقیماً به محل شارژ شما تحویل داده می شود»

به گزارش خودروپرس، این تابلویی است که در مجاورت یکی از ایستگاه های شارژ خودروهای برقی تسلا در کالیفرنیا آمریکا نصب شده است.

یکی از ایستگاه های سوپرشارژر تسلا در «فایر باو» کالیفرنیا دست به ابتکار جالبی زده و سرویس های غذایی را مستقیماً از یک غذاخوری مک دونالد در مجاورت خود دریافت می کند.

به این ترتیب مالکان تسلا در زمان شارژ خودروهای الکتریکی شان، غذاهای مک دونالد را داخل اتومبیل خود صرف می کنند.

این ایستگاه شارژ نسبتاً جدید یکی از بزرگ ترین ایستگاه های شارژ در جهان با 56 جایگاه ویژه است.

البته تسلا از حدود شش ایستگاه سوپرشارژر در فاصله بزرگراه بین لس آنجلس و منطقه خلیج در کالیفرنیا برخوردار است. با این حال بسیاری از مسافران ترجیح می دهند به خاطر امکانات و خدماتی که مکان فوق ارائه می دهد، در این ایستگاه توقف کنند.

در نزدیکی این ایستگاه شارژ چند گزینه غذایی دیگر از جمله یک رستوران زنجیره ای ساب وی نیز به چشم می خورند.

براساس این گزارش، خیلی از اپراتورهای ایستگاه شارژ ترجیح می دهند ایستگاه های جدید را در مکان هایی مجاور تسهیلات و امکانات رفاهی احداث کنند تا رانندگان هنگام شارژ خودرو بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

از جمله این امکانات می توان به رستوران، کافی شاپ و سرویس های بهداشتی اشاره کرد. بنابراین در مسیرهای معروفی که دارای چندین ایستگاه شارژ شارژ هستند، مالکان خودرو در ایستگاهی که از امکانات رفاهی مناسب در اطراف آن برخوردار است توقف می کنند.

تسلا پیش از این از ارائه تسهیلات در ایستگاه های شارژ خود خبر داده بود.

در سال 2018 ایلان ماسک مدیر تسلا توییت کرد که شرکت وی یک رستوران «درایو این» (Drive-in: رستوران‌هایی که بدون پیاده شدن از ماشین می‌ توانید غذای خود را سفارش دهید) را در ایستگاه های سوپرشارژ تسلا در لس آنجلس با منوی دیجیتال درون خودرویی احداث خواهد کرد.

ماسک در پاسخ به درخواست مالک یک خودرو تسلا برای ارائه پاپ کورن نیز گفته بود: "یک صفحه نمایش در فضای باز که گزیده ای از بهترین صحنه های تاریخ سینما را پخش خواهد کرد نیز در نظر گرفته شده است."

البته این وعده تاکنون محقق نشده و در واقع تسلا مجوز ساخت «یک رستوران و ایستگاه سوپرشارژر» در مکانی واقع در سانتامونیکا را ارائه داده است.

اوایل امسال، تسلا درخواست جدید برای ساخت این مکان را تقدیم مقامات کرد.

منبع: Electrek

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شارژ خودرو برقی به صرف غذای مک دونالد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است