Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

فراری وارد صنعت مُد و رستوران داری می شود

دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۴ | کد خبر: CP- ۱۷۷۴۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت فراری در راستای استراتژی توسعه برند و جذب مشتریان متمول وارد صنعت مد، پوشاک و همچنین رستوران داری می شود.

به گزارش خودروپرس، شرکت فراری از تصمیم خود برای ورد به صنعت مُد و پوشاک و رستوران داری خبر داد.

این خودروساز ایتالیایی در راستای استراتژی توسعه برند خود طی هفته جاری یک کلکسیون مد و پوشاک و همچنین یک رستوران مخصوص غذاهای اعیانی را در شهر مارانلو افتتاح خواهد کرد.

خط پوشاک فراری محصول کار «روکو لانونه» طراح مد ایتالیایی و عضو سابق برند «آرمانی» است در حالی که رستوران فراری توسط «ماسیمو بوتورا» سرآشپز ایتالیایی راه اندازی می شود.

«نیکولا بواری»، مدیر ارشد تنوع بخشی برند فراری به رویترز گفت که هدف این شرکت دستیابی به مشتریان جدید هم از لحاظ سنی و هم فرهنگی است.

براساس این گزارش پایگاه مشتریان خودروهای فراری اکنون به کمتر از 10 هزار نفر در سال محدود می شود که این تعداد کمتر از مشتریانی است که رستوران جدید «بوتورا» می تواند همزمان به آنها خدمت رسانی کند.

اما این خودروساز لوکس اظهار امیدواری کرده است که استراتژی توسعه برند آن ظرف یک دهه 10 درصد از سود شرکت را شامل شود.

البته فراری نخستین برند خودروهای لوکس نیست که به فعالیت در کسب و کارهای سبک زندگی روی می آورد. پیش از این لامبورگینی و بنتلی متعلق به فولکس واگن و نیز هارلی دیویدسون سازنده موتورسیکلت آمریکا نیز به کسب و کار مد و پوشاک روی آورده بودند.

«ماسیمو پیتزو» از شرکت مشاوره ارزشیابی برند «Brand Finance» گفت: "فراری یکی از قوی ترین برندهای جهان و قطعاً قوی ترین برند در صنایع لوکس است. این شرکت توان موفقیت حتی در صنعت پوشاک لوکس را داراست."

«لوئیس کمیلری» مدیرعامل سابق فراری در سال 2019 و دقیقاً قبل از شروع پاندمی کرونا که طرح های شرکت را به تعویق انداخت، از استراتژی توسعه برند که شامل مد، رستوران و سایر محصولات لوکس می شد، رونمایی کرده بود.

حال و پس از گذشت دو سال این طرح در حالی اجرایی می شود که فقط چند روز از انتصاب مدیرعامل جدید فراری «بندتو ویگنا» می گذرد.

ویگنا 52 ساله یک فیزیکدان است که 26 سال را در شرکت تولید تراشه های نیمه هادی « STMicroelectronics» سپری کرده و انتظار می رود فراری را به عصر اتومبیل های الکتریکی سوق دهد.

گفتنی است لامبورگینی رقیب مستقیم فراری چند کلکسیون لباس تحت برند آن شامل لباس های مردانه، لباس بچه و ... را عرضه می کند در حالی که استراتژی توسعه برند بنتلی بر لوازم جانبی و مبلمان لوکس تمرکز دارد.

فراری قصد دارد در ابتدا محصولات مد خود را از طریق فروشگاه هایش و همچنین به صورت آنلاین به فروش برساند.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فراری وارد صنعت مُد و رستوران داری می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است