Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسعه «وین فست» در دستور کار قرار گرفت؛

تمرکز غول ویتنامی روی تولید خودرو به جای تلویزیون و گوشی

دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۶ | کد خبر: CP- ۱۷۵۰۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
وین گروپ بزرگ ترین شرکت خوشه ای ویتنام با توقف تولید تلویزیون و گوشی های هوشمند از این پس همه منابع خود را صرف واحد خودروسازی اش «وین وست» خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، بزرگ ترین شرکت خوشه ای ویتنام اعلام کرد با توقف تولید تلویزیون و گوشی های هوشمند همه منابع خود را صرف سرمایه گذاری روی تولید خودرو خواهد کرد.

«وین گروپ» (Vingroup) روز یک شنبه اعلام کرد قصد دارد با تعطیلی واحد لوازم الکترونیکی «وین اسمارت» از این پس همه منابع خود را در واحد خودروسازی اش «وین فست» هزینه کند.

این شرکت کنگلومرای ویتنامی در ژوئن 2018 شروع به تولید لوازم الکترونیکی کرد و تاکنون 19 مدل گوشی و پنج مدل تلویزیون را به بازار عرضه کرده است.

وین گروپ در بیانیه ای اعلام کرد: "این گامی استراتژیک با هدف تبدیل وین فست به یکی از شرکت های پیشرو جهان در زمینه خودروهای برقی و هوشمند است."

این شرکت تاکنون واحدهای کسب و کار کوچک تر را کاهش داده و صدها هزار دلار وام داخلی و بین المللی برای تأمین بودجه وین فست جمع آوری کرده است.

وین گروپ همچنین اعلام کرد که دفتر استرالیایی وین فست که در ماه ژوئن گذشته افتتاح شده بود را تعطیل و همه کارکنان آن را به ویتنام منتقل کرده است.

مدیرعامل وین فست به رویترز گفت این شرکت قصد دارد سال آینده نخستین خودروهای برقی خود را در آمریکا و سپس در کانادا و اروپا عرضه کند.

وین فست در نظر دارد به زودی کارخانه تولید اتومبیل های برقی را در خاک آمریکا افتتاح کند.

بازگشایی این کارخانه در راستای اهداف «فام نهات ونگ» مالک وین گروپ و و ثروتمندترین مرد ویتنام است که تصمیم دارد با سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری وین فست را به رقیب مستقیم تسلا و جنرال موتورز در بازار خودروهای برقی آمریکا تبدیل کند.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تمرکز غول ویتنامی روی تولید خودرو به جای تلویزیون و گوشی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است