Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تمرکز میتسوبیشی بر مدل های هیبریدی در بازار جنوب شرق آسیا

دوشنبه | ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵ | کد خبر: CP- ۱۶۵۸۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
میتسوبیشی از امروز دوشنبه تولید نسخه هیبریدی «اوتلندر» در تایلند را آغاز خواهد کرد و در آینده نزدیک نیز اقدام به عرضه شاسی بلند هیبریدی «ایکس پندر» در این منطقه خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، شرکت خودروسازی میتسوبیشی، تولید و عرضه مدل های هیبریدی در جنوب شرق آسیا را یکی از راهبردهای کلیدی خود برای رقابت در این منطقه می داند.

«تاکائو کاتو» مدیرعامل میتسوبیشی در مصاحبه با رویترز ضمن بیان این مطلب گفت: "هرچند برخی دولت های جنوب شرق آسیا در تلاش برای ترویج خودروهای تمام برقی برای کاهش آلایندگی های CO2 هستند، اما خودروهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی اکنون گزینه ای واقع گرایانه تر برای بازار این منطقه محسوب می شوند."

طبق این گزارش احتمال می رود میتسوبیشی امروز دوشنبه طی مراسمی رسماً تولید محلی یک نسخه پلاگین هیبریدی از شاسی بلند «اوتلندر» (Outlander) در تایلند را آغاز کند.

این خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته است تا تولید اوتلندر را برای بهره مندی از مشوق های مربوط به فناوری هیبریدی بومی سازی کند.

استفاده از فناوری هیبریدی بنزین - برق و جایگزینی تدریجی آن با خودروهای سوخت بنزینی، روندی نوظهور در کشورهایی چون ژاپن و چین است.

با این حال به نظر می رسد برخی خودروسازان از مدل های هیبریدی صرفنظر کرده و به طور کامل به سمت خودروهای تمام برقی سوئیچ کرده اند.

کاتو گفت: "میتسوبیشی تصمیم گرفته است تا اوتلندر پلاگین هیبریدی را با سیستم پیشرانه و باتری هایی که از ژاپن تأمین می شود، در تایلند تولید کند و به علاوه قصد دارد تا مدل های هیبریدی بیشتری را به لاین آپ محصولات خود در جنوب شرق آسیا اضافه نماید."

بر اساس این گزارش، میتسوبیشی در نظر دارد سالانه حدود 3 هزار اوتلندر را در تایلند به فروش برساند که در دو نسخه با قیمت های 1/64 میلیون بات (55 هزار دلار) و 1/75 میلیون بات عرضه خواهند شد.

به جز اوتلندر پلاگین هیبریدی، این شرکت احتمالاً طی چند سال آینده یک نسخه هیبریدی از شاسی بلند «ایکس پندر» (Xpander) را نیز در برخی بازارهای جنوب شرق آسیا عرضه خواهد کرد.

ایکس پندر سوخت بنزینی از سال 2017 در این منطقه و کشورهایی چون اندونزی، فیلیپین، تایلند، ویتنام و مالزی عرضه شده است.

در سال منتهی به مارس 2020، میتسوبیشی حدود 290 هزار خودرو را در جنوب شرق آسیا به فروش رساند که اکثر این محصولات در چهار بازار بزرگ شامل تایلند، اندونزی، فیلیپین و ویتنام فروخته شدند.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تمرکز میتسوبیشی بر مدل های هیبریدی در بازار جنوب شرق آسیا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است