Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تبدیل خودروهای قدیمی به ربات های مبدل با خلاقیت چینی

شنبه | ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۱ | کد خبر: CP- ۱۶۵۶۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
ویدئویی از یک مرد چینی و تیم همکارش که خودروهای قدیمی را به ربات های مبدل (ترانسفورمرز) تبدیل می کنند در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش خودروپرس، کودکان دهه 80 و 90 در طول زندگی خود دست کم یک بار مجذوب اسباب بازی ها و سریال های علمی تخیلی «ترانسفورمرز» یا همان ربات های مبدل شده اند.

این ربات های خودران، زنده و آینده نگرانه همواره با خودروها پیوند خورده اند چرا که معمولاً در طول نبردهای فرازمینی به یک خودرو تبدیل می شوند.

پس از گذشت سال های فراوان از شور و شوق علاقه مندان به این ترانسفورمرها کاسته نشده و حال تصور کنید که این روبو اسباب بازی ها از کتاب های کمیک و صفحات تلویزیون بیرون آمده و رنگ واقعیت به خود گرفته اند.

یک جوان چینی در شهر باودینگ در استان هبئی واقع در شمال چین به این رویا واقعیت داده و با تیمی از همکاران خود ویدئویی از نحوه تبدیل این خودروهای قدیمی به مدل های ترانسفورمر را در اینترنت به اشتراک گذاشته است.

در این ویدئو یک خودرو زرد قدیمی دیده می شود که در حال تبدیل شدن به یک روبات رونده است. با باز شدن کاپوت خودرو، سر مدل ترانفسورمر بیرون می آید. سپس درب های خودرو باز می شوند و این خودرو بر روی دو پای خود می ایستد.

با یک چشم به هم زدن مشاهده می کنید که این مدل ترانسفورمر دقیقاً در مقابل شما ایستاده است.

این مرد چینی مدت هاست که در حال ساخت مدل های واقعی ترانسفورمر از خودروهای قدیمی است.

بزرگ ترین مدل ساخته شده توسط این تیم چینی بیش از 12 متر قد دارد و جالب است بدانید تبدیل یک خودرو به یک ترانسفورمر حدود یک سال یا بیشتر برای این تیم زمان برده است.

در کنار قطعات خودرو قدیمی، پنل های بدنه براساس مدل های ترانسفورمر که در مجموعه ها و فیلم های انیمیشن تلویزیونی دیده می شوند نیز به عنوان مواد خام برای ایجاد این مدل ها استفاده شده اند.

این قطعات برای ماه ها و ماه ها به هم جوش داده می شوند تا سرانجام ماکت های کامل از ترانسفورمرهای به نمایش درآمده در فیلم ها ساخته شود.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تبدیل خودروهای قدیمی به ربات های مبدل با خلاقیت چینی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است