Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پس از فراخوانی گسترده به خاطر نقص فنی؛

پرفروش ترین هیوندای برقی از بازار کره جنوبی جمع می شود!

شنبه | ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۴ | کد خبر: CP- ۱۶۵۵۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
به گزارش رسانه های محلی، شرکت هیوندای موتور کره جنوبی قصد دارد به فروش یکی از محبوب ترین خودروهای برقی خود «کونا» (Kona) در بازار داخلی پایان دهد.

به گزارش خودروپرس، رسانه های محلی کره جنوبی روز جمعه از احتمال توقف عرضه پرفروش ترین خودرو برقی هیوندای - «کونا» - در بازار داخلی خبر دادند.

رسانه های محلی نوشتند پس از یک سری فراخوانی های گسترده کونا به دلیل آتش سوزی و نقص در سیستم ترمز هیوندای قصد دارد به فروش کونا در بازار داخلی پایان دهد.

این در حالی است که هیوندای کونا پرفروش ترین محصول برقی این خودروساز کره ای محسوب می شود.

کانال خبری کابلی «YTN» گزارش داد هیوندای در حال بررسی پایان فروش کونا در بازار کره جنوبی است در حالی که سایت «جونگ آنگ دیلی» به نقل از یک منبع ناشناس مدعی شد که فروش این محصول در اروپا کماکان ادامه خواهد یافت.

هیوندای کونا در بین پرفروش ترین محصولات برقی اروپا قرار دارد و فروش برون مرزی این مدل بیش از سه چهارم کل فروش آن را تشکیل می دهد.

هیوندای از تأیید این گزارش خودداری کرد اما به رویترز گفت: "ما در حال بررسی گزینه های مختلف هستیم و خود را برای عرضه خودرو برقی کراس اور سایز متوسط «آیونیک 5» آماده می کنیم."

براساس این گزارش، در ماه اکتبر هیوندای به دلیل خطر مدارات کوتاه ناشی از تولید معیوب پیل های باتری ولتاژ بالا اقدام به فراخوانی گسترده کونا در کره جنوبی کرد.

این فراخوانی که شامل بروزرسانی های نرم افزاری و تعویض باتری پس از بازرسی می شد بیش از 25 هزار کونای تولیدی در فاصله سپتامبر 2017 تا مارس 2020 را دربرگرفت.

هیوندای همچنین بیش از 50 هزار خودرو برقی کونا و هیدروژنی نکسو در کره جنوبی را به دلیل سیستم های الکترونیکی معیوب ترمز فراخوانی کرده است.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پرفروش ترین هیوندای برقی از بازار کره جنوبی جمع می شود!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است