Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
وولفسبورگ در برابر برلین؛

جنگ کارخانه ای فولکس واگن با تسلا آغاز شد!

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۵ | کد خبر: CP- ۱۶۵۴۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مدیرعامل فولکس واگن اظهار داشت که بزرگ ترین کارخانه خودروسازی جهان در شهر وولفسبورگ آلمان را وارد گود رقابت با سایت در حال ساخت تسلا در حومه برلین خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، فولکس واگن قصد دارد بزرگ ترین کارخانه خودروسازی خود در شهر وولفسبورگ آلمان را وارد گود رقابت با سایت در حال ساخت تسلا در حومه برلین کند.

«هربرت دیس» مدیرعامل فولکس واگن روز گذشته در خلال یک کنفرانس ویدئویی با بیان این مطلب به مدیران ارشد این خودروساز آلمانی گفت که کارخانه خودروسازی خود در شهر وولفسبورگ را به جدیدترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری خودروهای برقی مجهز خواهد کرد.

کارخانه فولکس در وولفسبورگ با ظرفیت تولید سالانه بیش از 800 هزار دستگاه خودرو، بزرگ ترین کارخانه خودروسازی در جهان محسوب می شود.

به گفته منابع مطلع، هدف فولکس واگن این است که زمان تولید هر خودرو در کارخانه وولفسبورگ را به 10 ساعت کاهش دهد، هدفی که مشابه آن پیشتر توسط ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام شده بود.

این مدت زمان کمتر از نیمی از زمان تخمینی برای مونتاژ یک خودرو گلف یا تیگوان است که جزو محصولات اصلی کارخانه وولفسبورگ به شمار می روند.

مدیرعامل فولکس واگن همچنین تأکید کرد که این شرکت باید هزینه های ثابت خود را به نحو قابل ملاحظه ای کاهش دهد تا در دوران پاندمی کووید 19 بتواند به رقابت خود با سایر خودروسازان ادامه دهد.

دیس 62 ساله این اظهارات را تنها یک روز پس از دریافت رأی اعتماد جدید برای راهبرد خود جهت چابک سازی هر چه بیشتر این غول صنعتی آلمان عنوان کرد.

هیأت نظارتی فولکس واگن همچنین توانست مناقشات موجود بر سر انتصابات مدیریتی را با یک سری توافق در مورد صرفه جویی هزینه ها و تصمیم برای حفظ برندهای دوکاتی و لامبورگینی حل و فصل کند.

دیس در جلسه روز سه شنبه مدیران ارشد گفت که فولکس واگن در نظر دارد یک پست هیأت مدیره را برای فناوری اطلاعات ایجاد کند. این شرکت در حال بررسی نامزدهای احتمالی است و قصد دارد سال آینده در این خصوص تصمیم گیری کند.

وی همچنین عنوان کرد گرچه فولکس واگن بحران کووید 19 را نسبتاً خوب هدایت کرده اما هزینه های آن همچنان بسیار بالاست و درآمد برخی از رقبا انطاف بیشتری در این رابطه نشان داده است.

فولکس واگن روز دوشنبه از طرحی برای کاهش 5 درصدی هزینه های ثابت تا سال 2023 خبر داده بود.

منبع: بلومبرگ

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جنگ کارخانه ای فولکس واگن با تسلا آغاز شد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است