Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تا سال ۲۰۲۵ اتفاق می افتد:

سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد یورویی آئودی در بخش حمل و نقل برقی

شنبه | ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۰ | کد خبر: CP- ۱۶۴۷۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت آئودی طی پنج سال آینده حدود 35 میلیارد یورو در بخش حمل و نقل برقی، تولید محصولات الکترونیکی و هیبریدی و فناوری های آینده هزینه خواهد کرد.

به گزارش خودروپرس، شرکت خودروسازی آئودی طی پنج سال آینده بالغ بر 35 میلیارد یورو در بخش حمل و نقل برقی و فناوری های آینده هزینه خواهد کرد.

براساس این گزارش، آئودی حجم بودجه خود در بخش حمل و نقل برقی تا سال 2025 را افزایش داده و به حدود 35 میلیارد یورو رسانده است.

از این مقدار حدود 17 میلیارد یورو که معادل نیمی از مجموع سرمایه گذاری است به توسعه فناوری های آینده اختصاص یافته در حالی که تقریباً 15 میلیارد یورو یعنی بیش از 40 درصد مجموع سرمایه گذاری صرف تولید خودروهای برقی و هیبریداسیون خواهد شد.

این برند لوکس آلمانی قصد دارد سبد محصولات برقی خود تا سال 2025 را به حدود 30 مدل افزایش دهد که از این تعداد 20 محصول تمام برقی خواهند بود.

آئودی یکی از شرکت های پیشگام در زمینه تولید خودروهای برقی در بین برندهای گروه فولکس واگن و نخستین برند از این مجموعه است که با ساخت شاسی بلند برقی «e-tron» وارد بازار خودروهای الکتریکی شد.

این خودروساز قصد دارد طی چند سال آینده چند خودرو تمام برقی جدید از جمله شاسی بلند برقی «Q4 e-tron» و همچنین «e-tron GT» را روانه بازار کند.

آئودی همچنین با سایر برندهای فولکس واگن نیز وارد همکاری و سرمایه گذاری مشترک شده و برای مثال با مشارکت پورشه پلتفرم جدیدی را برای خودروهای برقی تولید کرده است.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد یورویی آئودی در بخش حمل و نقل برقی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است