Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تشکیل کلکسیون مُد هیوندای از قطعات بازیافتی خودرو!

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۶۰۲۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت هیوندای موتور از طریق بازیافت ضایعات و مواد اسقاطی خودرو یک کلکسیون مُد تشکیل داده که فروش محصولات آن از سه شنبه هفته جاری در لندن آغاز خواهد شد.

به گزارش کارپرس، شرکت خودروسازی هیوندای موتور در ابتکاری جالب و خلاقانه از طریق بازیافت ضایعات و مواد اسقاطی خودرو یک کلکسیون مد با عنوان «Re: Style 2020» ایجاد کرده است.

این کلکسیون که شامل محصولات مختلف و متنوعی مانند جواهرآلات، کیف، لباس خانه و روپوش، جلیقه های کار و انواع دیگری از پوشیدنی هاست از طریق بازیافت مواد ضایعاتی و دورانداختنی خودرو شکل گرفته است.

هیوندای می گوید عرضه این کلکسیون مد دوستدار محیط زیست، رویکردی خلاقانه نسبت به مد پایدار از طریق تبدیل ضایعات خودرو به محصولات قابل فروش است.

این کلکسیون مد با همکاری هنرمندان و برندهای پرآوازه در صنعت مد نظیر Alighieri، E.L.V DENIM، Public School، pushBUTTON، Richard Quinn و Rosie Assoulin تشکیل شده است.

برای مثال برند «Alighieri» مجموعه ای از گردنبند ها و دستبندها را با استفاده از کمربندهای ایمنی، شیشه و مواد فوم خودرو ساخته است.

در همین حال یک جلیقه کار جیب دار با استفاده از مواد کیسه هوا (ایربگ) توسط برند «pushBOTTON» ساخته شده است. این کلسیون همچنین شامل یک کیف دستی ساخته شده از تارهای کمربند ایمنی، پارچه های فرش و مواد فوم است که توسط «Rosie Assoulin» طراحی شده است.

فروش محصولات این کلکسیون قرار است از سه شنبه هفته جاری 13 اکتبر در فروشگاه سلفریجز «Selfridges» لندن و همچنین فروشگاه آنلاین آن آغاز شود.

درآمد حاصل از فروش این محصولات به شورای مد بریتانیا اختصاص خواهد یافت.

ایده اصلی هیوندای از تشکیل این کلکسیون، بکارگیری مواد زائد حاصل از فرآیند اسقاط خودروست که نهایتاً در محل دفن زباله ها به خاک سپرده می شوند.

گرچه موادی مانند آهن و فلزات غیرآهنی در حال حاضر به عنوان بخشی از فرآیند اسقاط بازیافت می شوند اما این امکان برای مواد دیگر مانند چرم، شیشه و کیسه های هوا وجود نداشت. در نتیجه این مواد پسماند به شرکای همکار هیوندای ارسال شدند.

هیوندای می گوید با انجام این کار قصد دارد سایر صنایع را تشویق کند تا مواد ضایعاتی را به عنوان یک فرصت برای خلق مجدد محصولات ببینند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تشکیل کلکسیون مُد هیوندای از قطعات بازیافتی خودرو!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است