Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نه آمریکای شمالی و نه اروپا؛

رقیب جدید تسلا «مدل S» از خاور دور آمد

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۹۴۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
نمایشگاه بین المللی خودرو پکن شاهد رونمایی از یک مدل مفهومی جدید با عنوان «رادیانس» (Radiance) است که از آن به عنوان رقیب تسلا «مدل S» یاد می شود.

به گزارش کارپرس، برند خودروسازی پکن (Beijing) که زیرمجموعه شرکت «بایک» چین محسوب می شود از جدیدترین مدل مفهومی خود در نمایشگاه بین المللی پکن 2020 رونمایی کرد.

این مدل مفهومی تحت عنوان «رادیانس» (Radiance) به عنوان رقیب جدید تسلا «مدل S» شناخته و گفته می شود دارای توان پیمایش بهتری نسبت به این محصول خواهد بود.

به گزارش موتور وان، گروه خودروسازی پکن قصد دارد با عرضه این خودرو برقی که دارای ظاهری آینده نگرانه و خصوصیات قابل رقابت با نام های برتر موجود در بازار است، دنیای خودرو را شگفت زده کند.

هرچند جزئیات چندانی درباره این کانسپت جدید منتشر نشده است اما گزارش رسانه های چینی نشان می دهد مدل مفهومی «رادیانس» از حداکثر توان پیمایش 497 مایل (800 کیلومتر) با هر بار شارژ طبق استاندارد NEDC اروپا برخوردار است.

برند خودروسازی پکن همچنین اعلام کرده این خودرو زمانی که به خط تولید برسد به فناوری رانندگی خودران سطح 4 مجهز خواهد شد که قابل قیاس با قابلیت «اتوپایلوت» تسلاست.

از لحاظ ظاهری، بازدیدکنندگان شاهد یک ظاهر آینده نگرانه از این مدل مفهومی در نمایشگاه پکن هستند اما باید توجه داشت که احتمالاً نسخه تولیدی آن مقداری تفاوت خواهد داشت.

این وسیله نقلیه مفهومی شبیه یک کوپه چهار درب به نظر می رسد و جذابیت زیادی را در نظر بینندگان ایجاد می کند. در قسمت عقب نیز به دلیل ایجاد آن جذابیت آینده نگرانه خودرو با گروهی از لامپ های LED تزیین شده است.

این آینده نگری در داخل کابین نیز ادامه یافته و فرمان خودرو دارای یک نمایشگر چسبیده به آن است و داشبورد نیز توسط یک سیستم اطلاعات سرگرمی گسترده احاطه شده است.

اطلاعات دیگری درباره این محصول جدید تا زمانی که به مرحله تولید برسد وجود ندارد و البته مشخص نیست که آیا در خارج از چین نیز به فروش خواهد رسید یا خیر.

اما اگر ویژگی ها و آمار مذکور به واقعیت بپیوندند، در این صورت ممکن است تسلا با یک رقیب ارزشمند در چین روبرو شود، کشوری که یک بازار مهم و نوظهور برای خودروهای برقی محسوب می شود.

منبع: موتور وان

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رقیب جدید تسلا «مدل S» از خاور دور آمد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است