Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با تأسیس یک استودی جدید؛

ساخت خودروهای «ربات گونه» توسط هیوندای آغاز شد

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۹ | کد خبر: CP- ۱۵۹۲۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت هیوندای از تأسیس یک استودی جدید برای طراحی و ساخت خودروهای ربات گونه خبر داد، خودروهایی که با استفاده از بازوان رباتیک در مکان های نامتعارف و ناهموار حرکت کرده و محدودیت های حرکت سنتی را از بین می برند.

به گزارش کارپرس، شرکت هیوندای از تأسیس یک واحد جدید برای طراحی و ساخت خودروهای ربات گونه موسوم به «UMV» خبر داد.

این خودروساز کره ای روز سه شنبه اعلام کرد استودیویی با عنوان «افق های جدید» (New Horizons Studio) را جهت ساخت خودروهای ربات گونه تشکیل داده است.

وظیفه این استودیو، طراحی محصولاتی است که با در اختیار داشتن بازوان رباتیک قادر به حرکت در مکان های نامتعارف و از بین بردن محدودیت های حرکت سنتی هستند.

Hyundai Elevate 1

به عبارت دیگر خودروهایی که در این استودیو طراحی و ساخته می شوند قادر به حرکت در نقاطی از جهان هستند که تاکنون پای هیچ وسیله نقلیه دیگری به آن نقاط نرسیده و به این ترتیب مرزهای حرکت سنتی جابجا خواهد شد.

هیوندای می گوید محصولات «استودیوی افق های جدید» نیاز مشتریان خاصی که شاید مجبور به سفر به نواحی ناهموار، نامتعارف یا آفرود باشند را برطرف می کند. این شامل نقاطی است که خودروهای معمولی هرگز وارد آن نشده اند.

استودی فوق که تحت هدایت نایب رئیس هیوندای دکتر جان سوه قرار دارد امیدوار است تا این شرکت را در رقابت با فناوری های پیشرفته و وسایل نقلیه عصر جدید در جایگاه پیشتاز قرار دهد.

وی در این خصوص گفت: "هدف ما ایجاد اولین وسیله نقلیه در کلاس ترانسفورمر در جهان است که به «وسایل نقلیه حرکت نهایی» (UMC) نیز مشهور هستند."

Hyundai Elevate 2

نخستین محصول استودیو افق های جدید، خودرو مجهز به چهار پای رباتیک تحت عنوان «Hyundai Elevate» است که پیشتر در نمایشگاه CES 2019 به عنوان یک مدل مفهومی به نمایش درآمده بود.

نسخه مفهومی این خودرو نشان داد که چطور یک وسیله نقلیه می تواند بدون وابستگی به چرخ از پاهای رباتیک برای دسترسی به مکان های ناهموار و دشوار استفاده کند.

انتظار می رود «Elevate» و سایر خودروهایی که در این استودیو ساخته می شوند با استفاده از ترکیب علم روباتیک و فناوری تحرک چرخ دار، تعریف جدیدی از حرکت وسایل نقلیه را ارائه کنند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ساخت خودروهای «ربات گونه» توسط هیوندای آغاز شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است