Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

انتشار اولین تصاویر از شاسی بلند برقی جدید هوندا

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۹۰۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو پکن، شرکت هوندا از تصاویر شاسی بلند برقی جدید خود e-Concept که فعلاً برای بازار چین در نظر گرفته شده است رونمایی کرد.

به گزارش کارپرس، هوندا روز گذشته نخستین تصاویر از شاسی بلند برقی و کاملاً جدید خود که در حال حاضر «e-Concept» نامیده می شود را منتشر کرد.

این خودرو قرار است در نمایشگاه خودرو چین که طی روزهای 26 سپتامبر تا پنجم اکتبر در پکن برگزار می شود به نمایش گذاشته شود.

شاسی بلند e-Concept در واقع پیش نمایش یک «مدل تولید انبوه» شاسی بلند/کراس اوور تمام برقی کاملاً جدید است که هوندا قصد دارد در آینده نزدیک در چین عرضه کند.

گفته می شود این مدل مجهز به سیستم پیشرفته کمک راننده ADAS، سیستم ایمنی نسل آینده «Honda Sensing» با توان بهبود تشخیص، پیش بینی و تصمیم گیری و نیز نسل آینده سیستم «Honda Connect» است که از یک رابط دستیار هوش مصنوعی، لینک تلفن هوشمند و بروزرسانی های بی سیم بهره می گیرد.

در کنار این کانسپت جدید، خودروساز ژاپنی همچنین قصد دارد در نمایشگاه پکن از نخستین مدل پلاگین هیبریدی خود برای بازار چین با عنوان «CR-V PHEV» رونمایی کند.

فروش «CR-V PHEV» در بازار چین در ژانویه 2021 آغاز خواهد شد اما هیچ اطلاعاتی درباره عرضه این خودرو در بازارهای دیگر وجود ندارد.

سیستم پلاگین هیبریدی برای این مدل براساس سیستم هیبریدی 2 موتوره اصلی هوندا (SPORT HYBRID i-MMD) با بهبود کارایی باتری و سیستم کانورتر ساخته شده است.

منبع: insideevs

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

انتشار اولین تصاویر از شاسی بلند برقی جدید هوندا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است