Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مطالعه جدید حاکی است:

درآمد ۴۲ میلیارد دلاری سالانه آمریکا از فورد «F-۱۵۰»

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۷ | کد خبر: CP- ۱۵۸۴۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
نتایج یک مطالعه جدید درباره تأثیر فورد «F-150» بر اقتصاد آمریکا تأکید دارد این خودرو یکی از بزرگ ترین محصولات مصرفی در آمریکاست که کمک شایانی به اقتصاد این کشور می کند.

به گزارش کارپرس، خودرو فورد «F-150» یکی از بزرگ ترین محصولات مصرفی و از محورهای اقتصاد آمریکاست که سالانه درآمد زیادی را برای این کشور به ارمغان می آورد.

گروه مشاوره بوستون (BCG) در پژوهش جدید خود تأثیر خط وانت پیکاپ فورد سری F بر اقتصاد آمریکا را مورد مطالعه قرار داد.

گرچه تأثیرات عمیق این محصول پرقدمت بر تار و پود اقتصادی آمریکا پیشتر نمایان شده بود اما نتایج مطالعه جدید بیش از پیش این قضیه را به اثبات می رساند.

این مطالعه به تأثیرات فورد F-150 در چهار حوزه مشخص شامل اشتغال، تولید ناخالص داخلی (GDP)، تولید و مصرف پرداخته است.

در حوزه مصرف، نتایج پژوهش مؤسسه BCG نشان می دهد که فورد سری F یکی از بزرگ ترین محصولات مصرفی در بازار آمریکاست که سالانه درآمد تخمینی 42 میلیارد دلار را به ارمغان می آورد.

این درآمد حتی از کل درآمد سیستم عامل اندروید یا هر لیگ بزرگ ورزشی بیشتر است و گرچه به پای آیفون اپل (55 میلیارد دلار) نمی رسد اما به هر حال رقمی بسیار شگفت انگیز است.

در واقع این مطالعه حاکی است که فورد سری F به تنهایی درآمدی بیشتر از مجموع درآمد شرکت هایی بزرگ چون مک دونالد، نایک و کوکاکولا را تولید می کند.

تأثیر اشتغال سری F را نیز نمی توان نادیده گرفت. BCG ادعا می کند به ازای هر کارمند فورد که مستقیماً در خط تولید این وانت ها کار می کند بین 13 تا 14 شغل پشتیبانی ایجاد می شود که در مجموع حدود 500 هزار شغل در آمریکا را پوشش می دهد.

در مورد تأثیر این محصول بر تولید ناخالص داخلی نیز این مطالعه نشان می دهد که سری F نزدیک به 49 میلیارد دلار به GDP آمریکا اضافه می کند.

این تأثیر می تواند مراحل مختلف از تحقیق و توسعه خودروساز گرفته تا تعمیرات پس از فروش و هزینه ای که کارمندان فورد می کنند را دربرگیرد.

با نگاهی دقیق تر می توان گفت فعالیت های مستقیم سری F به تنهایی (مونتاژ و چیزهایی مثل آن) 11 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی آمریکا کمک می کند که البته همچنان رقم چشمگیری است.

منبع: CNET

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

درآمد ۴۲ میلیارد دلاری سالانه آمریکا از فورد «F-۱۵۰»

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است