Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تا سال ۲۰۲۷؛

کیا هفت مدل تمام برقی اختصاصی عرضه می کند

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۵ | کد خبر: CP- ۱۵۸۲۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
با اعلام راهبرد آینده کیاموتورز در زمینه خودروهای برقی، این خودروساز قصد دارد تا سال 2027 هفت مدل تمام برقی (BEV) اختصاصی را روانه بازار کند که نخستین مدل سال آینده با اسم کد «CV» عرضه خواهد شد.

به گزارش کارپرس، شرکت کیاموتورز با پخش تیزری، جزئیات راهبرد آینده خود در زمینه خودروهای برقی را تشریح کرد.

طبق این راهبرد که پیشتر کلیات آن تحت عنوان «پلن اس» (Plas S) منتشر شده بود، کیاموتورز قصد دارد تا سال 2027، هفت مدل خودرو تمام برقی اختصاصی را روانه بازار کند.

کیا جزئیات چندانی درباره این هفت خودرو منتشر نکرد اما همزمان تأیید کرد که نخستین مدل با اسم کُد «CV» سال آینده به عنوان نخستین خودرو تمام برقی اختصاصی عرضه خواهد شد.

به گفته خودروساز کره ای، این مدل دارای کیفیت و طراحی رقابتی و چشمگیر همچون سایر خودروهای کیا خواهد بود و از ویژگی های رانندگی و شارژ مجدد فوق العاده ای بهره خواهد برد.

در حالی که جزئیات محصولات آینده کیا مشخص نیست اما تصاویر تیزری نشان می دهد که چهار مدل از این خودروهای برقی در کلاس شاسی بلند/ کراس اور هستند. به نظر می رسد دست کم یک مدل اسپرت باشد، در حالی که گویا دو مدل دیگر فست بک/ هاچبک هستند.

جزئیات پیرامون طرح های آینده برقی کیا اخیراً توسط «هو سونگ سانگ» رئیس و مدیرعامل این شرکت در خلال رویدادی در کارخانه هواسونگ در کره اعلام شد.

وی اظهار داشت: "کیا از زمان عرضه نخستین خودرو برقی تولید انبوه خود در سال 2011 تاکنون بیش از 100 هزار دستگاه از این خودروها را در سراسر جهان به فروش رسانده است."

سانگ خاطرنشان کرد: "از آن زمان ما شروع به معرفی تعدادی BEV جدید برای بازارهای جهانی کردیم و طرح های خود برای شتاب بخشی به این فرآیند در سال های پیش رو را اعلام نمودیم."

به گفته مدیر کیا این شرکت قصد دارد سهم خودروهای تمام برقی از مجموع فروش جهانی خود تا سال 2029 را به 25 درصد برساند.

طبق استراتژی «پلن اس» کیا که در ژانویه 2020 اعلام شد، این خودروساز در نظر دارد ترکیب خودروهای تمام برقی خود (اختصاصی و غیراختصاصی) تا سال 2025 را به 11 مدل افزایش داده و طی این مدت سهم BEVs از مجموع فروش خودرو در بازارهای پیشرفته شامل کره، آمریکای شمالی و اروپا را به 20 درصد افزایش دهد.

براساس این گزارش کیا تصمیم دارد با عرضه مدل های تمام برقی اختصاصی و نوآوری در حوزه هایی چون تولید، فروش و خدمات، جایگاه رهبری جهانی در زمینه خودروهای برقی را تصاحب کند.

منبع: carscoops

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کیا هفت مدل تمام برقی اختصاصی عرضه می کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است