Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

مازراتی «MC۲۰» با لوگوی سه شاخه جدید به میدان آمد

شنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۷۷۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت مازراتی همزمان با رونمایی از سوپراسپرت جدید «MC20» لوگوی نمادین خود که به شکل یک نیزه سه شاخه است را به بروز کرد.

به گزارش کارپرس، شرکت مازراتی همزمان با رونمایی از سوپراسپرت جدید «MC20» لوگوی نمادین خود که به شکل یک نیزه سه شاخه است را نیز به بروز کرد.

شاید در نگاه اول این لوگو تغییر چندانی را تجربه نکرده باشد اما بازنگری سبک آن از دید طرفداران پر و پا قرص این برند با سابقه پنهان نخواهد ماند.

هم‌اکنون نیزه قرمزرنگ مازراتی به رنگ آبی درآمده و نشانی دو رنگ را به جای سه رنگ تشکیل داده است. این دو رنگ همانگونه که دیده می ‌شود رنگ‌های سفید و مازراتی آبی هستند.

مازراتی می‌گوید این نماد تکامل یافته از فواره نپتون در بولونیا الهام گرفته و هم‌اکنون مدرن‌ تر، متوازن ‌تر و ظریف ‌تر شده است. اصلاحات قبلی لوگوی مازراتی در سال ۲۰۰۵ انجام شده و آن زمان دو سمت پیکان‌ها تغییر یافته و قسمتی وجود داشت که نیزه سه شاخ را از فضا آبی ‌رنگی که بخش پایینی بازوها را پر می ‌کرد جدا کرده بود؛ اما جدیدترین تغییر لوگوی مزراتی گیراتر به نظر می‌ رسد.

لوگوی جدید مازراتی در ابعاد، شکل ‌ها و طرح‌ های مختلفی روی مازراتی MC20  دیده می‌شود. لوگوی این برند روی فرمان خودرو کاملاً جلب ‌توجه می ‌کند زیرا بجای اینکه لوگوی نیزه داخل فضایی بیضی ‌شکل باشد داخل یک دایره است و دلیل آن نیز شکل گرد کیسه هوا می ‌باشد. همچنین لوگوی نیزه سه شاخ روی ستون C مزراتی MC20 فاقد فریم بیضی ‌شکل است.

تغییراتی هم در طرح نوشتاری مزراتی رخ داده و هم ‌اکنون تیزتر و سرراست ‌تر شده و همین فونت جدید را می‌توان در تمامی محصولات آتی مزراتی دید. علاوه بر این لوگوی نیزه سه شاخ و هم نوشته مازراتی دارای تریم کرومی هستند که جایگزین ‌تریم براق قبلی شده است. مازراتی می‌گوید این تریم جدید تأثیر فنی بیشتری داشته و به آلومینیوم پولیش خورده اشاره دارد.

 

MC20

گفتنی است مازراتی شرکت مازراتی چهارشنبه گذشته از خودرو اسپرت جدید خود با عنوان «MC20» پرده برداری کرد.

مازراتی به یک موتور شش سیلندر دو توربوشارژ با حجم 3 لیتر تحت عنوان «Nettuno» مجهز شده است. این پیشرانه قادر به تولید 630 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور است.

این اولین پیشرانه ای است که مازراتی در 20 سال گذشته تولید کرده و قصد دارد این پیشرانه را در آینده به صورت هیبریدی و الکتریکی سازی شده روی مدل های دیگر MC20  نصب کند.

شایع است که این خودرو نمودی از کانسپت «مازراتی آلفیری» (Alfeiri) است که سال ها قبل عرضه شد اما اگر به خاطر بیاورید آلفیری برخلاف MC20 فاقد موتور وسط بود.

مازراتی MC20 همچنین میراثی از خودرو مسابقه ای دیگر مازراتی با عنوان MC12 است که سال ها پیش تولید و عرضه شده بود.

این برند ایتالیایی با عرضه MC20 قصد دارد میراث مسابقه ای شرکت را 12 سال پس از بازنشستگی سوپراسرت MC12 زنده کند.

با کمک از سایت پدال

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مازراتی «MC۲۰» با لوگوی سه شاخه جدید به میدان آمد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است