Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در سفر ایلان ماسک به آلمان؛

محصولات تسلا در کارخانه برلین مشخص شد

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۴ | کد خبر: CP- ۱۵۷۱۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
در خلال سفر اخیر مدیرعامل تسلا به آلمان مشخص شد که تولید نسخه جدیدی از «مدل Y» و احتمالاً پکیج های باتری در دستور کار کارخانه در حال ساخت این شرکت در حومه برلین قرار خواهد گرفت.

به گزارش کارپرس، مدیرعامل تسلا در خلال سفر اخیر خود به آلمان از برنامه های این شرکت برای کارخانه در حال ساخت خود در حومه برلین پرده برداشت.

ایلان ماسک در حاشیه بازدید از سایت کارخانه جدید در براندنبورگ آلمان عنوان کرد که تسلا از این کارخانه برای بازنگری اساسی در نحوه ساخت خودروهای خود بهره خواهد گرفت.

به گفته ماسک این خودروساز آمریکایی قصد دارد نسخه جدیدی از کراس اور «مدل Y» و احتمالاً سلول و پکیج های باتری را در این کارخانه تولید کند.

ماسک اظهار داشت: "این نخستین بار خواهد بود که تغییری اساسی در طراحی سازه اصلی خودرو صورت خواهد گرفت. این یک نکته مهم است هم از لحاظ طراحی، مهندسی و ساخت."

به گفته مدیر تسلا این شرکت علاوه بر ساخت خودرو خواهان کمک به تسریع دوران گذار به انرژی های تجدیدپذیر است.

وی در این خصوص گفت: "سه المان لازم برای آینده انرژی های تجدیدپذیر شامل تولید انرژی قابل تجدید، ذخیره سازی انرژی و حمل و نقل تجدیدپذیر از طریق خودروهای برقی هستند."

اظهارات ماسک پس از آن صورت گرفت که تسلا پس از دریافت مجوز لازم شروع به نظرسنجی از مشتریان در آلمان پیرامون استفاده احتمالی از الکتریسته تسلا در خودروهای شان کرد.

براساس این گزارش تسلا اعلام کرده است که کارخانه جدید این شرکت در ایالت براندنبورگ آلمان از ماه نوامبر آغاز به کار خواهد کرد و قرار است از تابستان سال 2021 تولید خودرو را آغاز کند.

این کارخانه که در 20 مایلی جنوب شرقی برلین و در ایالت براندنبورگ قرار دارد قرار است 12 هزار نفر را استخدام کند و سالانه حدود 500 هزار خودرو تولید کند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

محصولات تسلا در کارخانه برلین مشخص شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است