Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
دهلی تا لندن در ۷۰ روز؛

طولانی ترین سفر اتوبوسی جهان سال آینده آغاز می شود

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۵ | کد خبر: CP- ۱۵۶۴۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
طولانی ترین سفر اتوبوسی دنیا در انتظار علاقه مندان به سیر و سیاحت است که می توانند سال آینده در مدت 70 روز مسیر دهلی تا لندن را با عبور از 18 کشور جهان طی کنند.

به گزارش کارپرس، برای علاقه مندان به سفر که مجبور شده اند بخش عمده ای از سال 2020 را به خاطر پاندمی کووید 19 در خانه های خود بمانند سال آینده می تواند نویدبخش فرصتی برای جبران این زمان از دست رفته باشد.

در آنچه طولانی ترین سفر اتوبوسی دنیا نامیده می شود یک شرکت هندی واقع در شهر گورگان قصد دارد فرصت سیر و سیاحت با اتوبوس را برای علاقه مندان به سفر فراهم کند.

این اتوبوس که سفر خود را سال آینده از شهر دهلی آغاز خواهد کرد در مدت 70 روز با عبور از 18 کشور دنیا و طی مسافت 20 هزار کیلومتر به لندن خواهد رسید.

این سرویس که توسط شرکت گردشگری هندی «Adventures Overland» عرضه می شود، تجربه ای بی نظیر برای 20 سرنشین آن است که آسیا و اروپا را طی بیش از 70 روز زیرپا خواهند گذاشت.

قرار است این سفر اتوبوسی در می سال 2021 از دهلی آغاز شده و در مسیر خود کشورهایی چون میانمار، تایلند، لائوس، چین، قرقیزستان، ازبکستان و قزاقستان را پشت سر بگذارد.

سپس این اتوبوس وارد بخشی اروپایی روسیه شده و با عبور از لتونی، لیتوانی، لهستان، جمهوری چک، آلمان، بلژیک و عبور از کانال انگلیس به بریتانیا و شهر لندن خواهد رسید.

از جمله شهرهایی که مسافران در طول سفر با آن روبرو خواهند شد می توان به شهرهای تاریخی بخارا، تاشکند و سمرقند در ازبکستان، مسکو، پراگ، بروکسل و فرانکفورت اشاره کرد.

به علاوه افرادی که مایل به طی این مسیر طولانی مدت نیستند می توانند به اختیار خود گزینه هایی با مدت زمان کمتر را انتخاب کنند که می تواند شامل مسیر آسیای جنوب شرقی، چین، آسیای مرکزی و اروپا باشد.

مدت زمان این سفرهای کوتاه تر بین 12 تا 22 روز خواهد بود.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طولانی ترین سفر اتوبوسی جهان سال آینده آغاز می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است