Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نظرسنجی از ۴۲۰ هزار مالک خودرو؛

کدام خودرو بالاترین «رضایتمندی» را در آمریکا دارد؟

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۵ | کد خبر: CP- ۱۵۶۳۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مجله «کانسومر ریپورتز» در نظرسنجی از 420 هزار مالک خودرو در چهار رده سنی مختلف در آمریکا تعیین کرد که کدام خودرو از بالاترین میزان «رضایتمندی» مشتریان در این کشور برخوردار است.

به گزارش کارپرس، براساس نظرسنجی مجله «کانسومر ریپورتز» (Consumer Reports) از مالکان خودرو در آمریکا، تسلا مدل 3 بالاترین میزان رضایتمندی را در بین همه گروه های سنی در این کشور داراست.

این نظرسنجی بر روی 420 هزار مالک خودرو از چهار گروه سنی مختلف (هزاره، نسل ایکس، انفجار جمعیت و نسل خاموش) انجام شد و نکته جالب آنکه پاسخگویان از هر چهار نسل «مدل 3» تسلا را به عنوان گزینه برتر در بین سایر خودروها انتخاب کردند.

در این نظرسنجی از پاسخگویان خواسته شده بود تا خودروها را براساس تجربه رانندگی، ظاهر، راحتی، ارزندگی و کنترل های صوتی رتبه بندی کنند و در انتها سؤال شد که آیا مالک مورد نظر حاضر است تا خودرو مشابهی را دوباره خریداری کند یا خیر.

این پژوهش نشان داد تسلا مدل 3 برقی دارای بالاترین میزان رضایت مندی در بین همه رقبای مستقیم و غیرمستقیم، چه در عرصه خودروهای برقی و چه در بین خودروهایی با گزینه های موتور سنتی است.

طبق این نظرسنجی اعضای نسل هزاره (متولدین از 1981 تا 1996) تسلا مدل 3 را به خودروهایی چون سوبارو اسینت، مزدا CX-5، هوندا آکورد، سوبارو فارستر، فورد F-150، هوندا CR-V، هوندا سیویک، هوندا ادیسه و سابورو ایمپرزا ترجیح دادند.

در نظرسنجی از اعضای نسل ایکس (متولدین از 1965 تا 1980) نیز تسلا مدل 3 بالاتر از خودروهایی چون تسلا مدل اس، آئودی A5، تسلا مدل ایکس، فولکس واگن گلف، تویوتا پریوس، تویوتا راوفور، سوبارو اسینت، جیپ رانگلر و فولکس واگن GTI قرار گرفت.

همچنین در بین اعضای نسل انفجار جمعیت یا بیبی بومر (متولدین از 1946 تا 1964) تسلا مدل 3 در صدر قرار گرفت و به دنبال آن مدل هایی چون فورد اکسپدیشن، پورشه 718 باکستر، تسلا مدل اس، مزدا MX-5 میاتا، ولوو XC40، دوج چلنجر، تویوتا پریوس، بی ام و X5 و فورد موستانگ قرار گرفتند.

به علاوه در نظرسنجی از اعضای نسل خاموش (متولدین 1928 تا 1945) به ترتیب تسلا مدل 3، جنسیس G90، تسلا مدل اس، تویوتا پریوس V، هوندا ریدج لاین، تویوتا پریوس، سوبارو فارستر، هیوندای سانتافه، مزدا 6 و فورد موستانگ در رتبه های برتر قرار گرفتند.

منبع: کانسومر ریپورتز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کدام خودرو بالاترین «رضایتمندی» را در آمریکا دارد؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است