Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
فولکس «ID.۴» در راه است؛

چند هفته تا رونمایی از نخستین کراس اور برقی فولکس واگن

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۶ | کد خبر: CP- ۱۵۵۷۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
تنها چند هفته تا رونمایی از نخستین کراس اور برقی شرکت فولکس واگن با عنوان «ID.4» زمان باقی مانده است.

به گزارش کارپرس، شرکت فولکس واگن با پخش تصاویر تیزری جدید از کراس اور برقی «ID.4» تأیید کرد که ظرف چند هفته آینده از این محصول رونمایی خواهد کرد.

این خودروساز آلمانی در بیانیه ای اعلام کرد: "ظرف چند هفته آینده فولکس واگن از نسخه تولیدی کراس اور برقی ID.4 پرده برداری خواهد کرد. این بخشی از استراتژی جهانی شرکت برای عرضه میلیون ها خودرو برقی جهت کمک به مقابله با تغییرات اقلیمی جهان است."

در حالی که جزئیات کامل این خودرو به زودی منتشر می شود اما طبق اطلاعات گذشته ID.4 بر روی پلتفرم MEB سوار خواهد بود و انتظار می رود که از سیستم تمام چرخ متحرک و دیفرانسیل عقب پشتیبانی کند.

مدل مجهز به سیستم دیفرانسیل عقب از تک موتور برقی استفاده می کند که توان 201 اسب بخار و گشتاور 229 پوند فوت را تولید نماید.

از سوی دیگر مدل تمام چرخ متحرک از یک موتور دوم نصب شده در محور جلو بهره خواهد برد که انتظار می رود مجموع توان خروجی کراس اور را به 302 اسب بخار و گشتاور 332 پوند فوت برساند.

فولکس واگن همچنین قصد دارد چند بسته باتری را در این کراس اور برقی به کار گیرد که توان پیمایش خودرو با هر بار شارژ را به حداکثر 311 مایل (500 کیلومتر) خواهد رساند.

هرچند تصاویر تازه ای که فولکس از ID.4 منتشر کرده چندان گویا نیست اما اوایل امسال وزارت صنعت و فناوری ارتباطات چین تصاویری از این خودرو را به نمایش گذاشته بود که از شباهت های ظاهری زیادی فراوان این خودرو با ID.3 حکایت داشت.

هاچبک ID.3 نخستین محصول تمام برقی فولکس واگن است که از سال گذشته در بازارهای جهانی عرضه شد.

فولکس همچنین اعلام کرد در آمریکا تاکنون عرضه خودروهای برقی عمدتاً منحصر به چند ایالت خاص یا تعدادی خودرو لوکس بوده است اما فولکس واگن قصد دارد این انحصار را با عرضه ID.4 در این کشور طی چند سال آینده بشکند.

به گفته فولکس واگن، کراس اور ID.4 در آمریکا با شارژر سطح 1 ارائه خواهد شد که با یک پریز استاندارد 120 ولت و سه شاخه شارژ می شود اما اگر مشتری دارای یک مکان پارکینگ دائمی باشد می تواند شارژ سطح 2 را در منزل خود نصب کند.

شارژرهای سطح 2 متداول ترین نوع برای خودروهای برقی هستند، از برق 240 ولت استفاده کرده و می توانند حدود 12-25 مایل در هر ساعت شارژ اضافه کنند.

بخش عمده عملیات شارژ هم اکنون در سطح 1 یا 2 صورت می گیرد و حدود 80 درصد از کل شارژ وسایل نقلیه به صورت خانگی انجام می شود.

گفتنی است فولکس واگن بنا دارد تا سال 2025 سالانه 1/5 میلیون دستگاه خودرو برقی تولید کند. این هدف برای سال 2023 تولید سالانه 1 میلیون دستگاه خودرو برقی در نظر گرفته شده است.

منبع: هندوستان تایمز

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چند هفته تا رونمایی از نخستین کراس اور برقی فولکس واگن

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است