Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
منتقدان به صف شدند؛

پایتخت خودروهای برقی آمریکا از حرکت ایستاد!

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۵۵۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
قطعی برق طی دو شب متوالی در کالیفرنیا نه تنها زندگی روزمره مردم را مختل ساخته بلکه بار دیگر آسیب پذیری خودروهای برقی را نمایان و موضع منتقدان نسبت به این وسایل نقلیه را تقویت کرده است.

به گزارش کارپرس، کالیفرنیا اغلب به پایتخت خودروهای برقی آمریکا مشهور است اما آسیب پذیری این ایالت در برابر قطعی های متوالی برق، تهدیدی جدی برای خودروهای برقی و مالکان شان محسوب و از طرفی باعث تحکیم موضع منتقدان این وسایل نقلیه می شود.

بروز آتش سوزی های گسترده و موج گرمای شدید اغلب شرکت های تأمین برق در کالیفرنیا را مجبور کرده است تا به عنوان تدبیری احتیاطی عرضه نیرو را متوقف کنند که خودروهای برقی نیز ناخواسته قربانی این اقدام شده اند.

با وقوع دور جدیدی از قطعی برق که به دلیل موج گرما در کالیفرنیا اتفاق افتاده است مالکان خودروهای برقی بار دیگر در استفاده از این وسایل به اصل احتیاط روی آورده اند.

کالیفرنیا طی دو شب متوالی (جمعه و شنبه شب) شاهد قطعی برق بود که زندگی روزمره مردم را مختل کرد و حتی اپراتور برق این ایالت هشدار داد که طی چند روز آینده نیز عرضه کافی نیرو برای تأمین تقاضای برق وجود نخواهد داشت.

البته این برای نخستین بار نیست که مالکان خودروهای برقی در کالیفرنیا با مشکل تأمین نیروی خودروهای خود بر اثر قطعی برق مواجه می شوند.

در نوامبر 2019، قطعی گسترده برق ظاهراً باعث شد که خیلی از مالکان نتوانند خودروهای برقی را از خانه های خود خارج کنند. تسلا که یکی شرکت های پیشرو در ساخت خودروهای برقی است به مشتریان خود هشدار داده بود که تا حد امکان وسایل نقلیه شان را در خانه نگه دارند.

منتقدان این قضیه را به عنوان یکی از بزرگ ترین نقایص خودروهای برقی می دانند اما طرفداران وسایل برقی معتقدند که در قیاس با مزایای متعدد استفاده از یک خودرو برقی می توان از وضعیت های اضطراری و نادر (مثل قطعی برق) چشم پوشی کرد.

برخی نیز اعتقاد دارند که برای حل این مشکل استفاده از باتری های قابل حمل و قابل تعویض ضرورت دارد.

 

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پایتخت خودروهای برقی آمریکا از حرکت ایستاد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است