Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

اعلام جزئیات بازگشت پژو پس از سه دهه به آمریکا

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۳ | کد خبر: CP- ۱۵۴۹۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پس از انتشار اخباری مبنی بر بازگشت پژو به بازار آمریکا پس از نزدیک به سه دهه، خودروساز فرانسوی جزئیات بیشتری از طرح های خود در این خصوص را اعلام کرد.

به گزارش کارپرس، شرکت خودروسازی پژو فرانسه پس از نزدیک به سه دهه به بازار آمریکا بازخواهد گشت و اکنون جزئیات بیشتری از طرح های پژو در این خصوص در رسانه ها منتشر شده است.

به گفته مدیران پژو این شرکت قصد دارد فروش خودروهای خود در آمریکای شمالی شامل آمریکا و کانادا را در حوالی سال 2023 آغاز کند.

این خبر در حالی است که مالک برندهای پژو، سیتروئن، اوپل و برندهای معروف دیگر فرانسوی پیشتر از تصمیم خود برای ادغام با سومین خودروساز بزرگ دیترویت آمریکا (گروه فیات کرایسلر) خبر داده بود که در صورت عملیاتی شدن، این شرکت به چهارمین خودروساز بزرگ جهان از لحاظ حجم تولید تبدیل خواهد شد.

با این حال مدیران پژو می گویند صرفنظر از قضیه ادغام با فیات کرایسلر، تمرکز فعلی این خودروساز بر روی بازگرداندن محصولات پژو به بازار آمریکاست.

در عین حال پژو قصد دارد در ابتدا یک شبکه خرده فروشی آنلاین در آمریکا و کانادا را جهت عرضه نخستین محصولاتش در آمریکای شمالی تشکیل دهد.

مدیران پژو در این رابطه به دنبال ایجاد شبکه خرده فروشی با پلتفرم دیجیتال هستند که بتواند هزینه های توزیع را نسبت به نمایندگی های فروش سنتی کاهش دهد. برای این منظور پژو تأکید بیشتری را بر ابزارهای نرم افزاری و فناوری های نوین قائل خواهد شد.

در حالی که هنوز به طور کامل مشخص نیست پژو چه مدل هایی را در بازار آمریکا عرضه خواهد کرد اما مدیران این شرکت گویا ابتدا به دنبال فروش مدل های سگمنت «سی» (C) و سگمنت «دی» (D) هستد.

این اصطلاحات در بازار آمریکا به معنای مدل های سایز متوسط و کامپکت است و به عبارت دیگر پژو وانت پیکاپ های فول سایز که مورد علاقه آمریکایی هاست را فعلاً در این کشور عرضه نخواهد کرد.

مدیران پژو می گویند سگمنت های C و D همچنان حجم فروش بالایی در آمریکای شمالی دارند و بنابراین قصد دارند در ابتدا کانون تمرکز خود را بر روی فروش این محصولات قرار دهند.

آخرین محصولات پژو که در بازار آمریکا به فروش رفت به سال 1991 برمی گردد یعنی نزدیک به سه دهه است که این خودروساز فرانسوی فعالیتی در بازار این کشور ندارد.

این خودروساز حدود سه سال قبل از عزم خود برای بازگشت به آمریکا خبر داده بود.

پژو قصد دارد طرح بازگشت به آمریکا را در سه مرحله اجرایی کند که فاز نخست آن ارائه خدمات و نرم افزارهای مخصوص جابجایی مسافر است. مرحله دوم ارائه این خدمات با خودروهای پژو خواهد بود و در نهایت فروش محصولات پژو.

این خودروساز فرانسوی شهر واشنگتن را به عنوان یک لابراتوار آزمایشی برای ارائه این خدمات خود در نظر گرفته است.

در نهایت پژو به دنبال این است تا در ابتدا 15 ایالت آمریکا را تحت پوشش خود قرار دهند که برخی از آنها عبارتند از آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، ماساپوست، نیوجرسی، تگزاس، واشنگتن و نیویورک.

 

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اعلام جزئیات بازگشت پژو پس از سه دهه به آمریکا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است