Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با شکستن رکورد ۲۰ ساله؛

میانگین عمر نگهداری خودرو در آمریکا به ۱۲ سال رسید!

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۴ | کد خبر: CP- ۱۵۴۳۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
طبق گزارش مؤسسه تحقیقات بازار «IHS Markit» میانگین عمر نگهداری هر خودرو در آمریکا به حدود 12 سال رسیده که بالاترین آمار طی نزدیک به 20 سال گذشته است.

گزارش جدید یک مؤسسه تحقیقاتی حاکی است مصرف کنندگان آمریکایی خودروهای خود را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری می کنند تا جایی که میانگین عمر خودروهای فعال در جاده های آمریکا به حدود 12 سال رسیده که بالاترین آمار طی نزدیک به 20 سال گذشته است.

مؤسسه تحقیقاتی «IHS Markit» در گزارشی اعلام کرد میانگین عمر نگهداری خودروهای سواری، شاسی بلند و وانت های پیکاپ در سال منتهی به ژانویه 2020 در آمریکا به 11/9 سال افزایش یافته که نسبت به سال پیش از آن حدود یک ماه افزایش نشان می دهد.

این آمار مربوط به دوران پیش از شیوع ویروس کروناست و پیش بینی می شود با کاهش شدید فروش خودروهای جدید طی دوران کرونا، میانگین عمر خودروهای آمریکایی حتی از 12 سال نیز عبور کند.

براساس این گزارش متوسط عمر نگهداری خودرو در آمریکا طی حدود 20 سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته که این امر بازتابی از رشد قیمت خودروهای جدید و همچنین بهبود دوام و ماندگاری خودروهاست که به مالکان وسایل نقلیه مسن تر اجازه می دهد تا مسافت بیشتری را با خودروهایشان بپیمایند.

به بیان ساده تر بهبود کیفیت وسایل نقلیه به آمریکایی ها اجازه می دهد خودروهای خود را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری کنند، مضاف بر اینکه خرید خودروهای جدید هزینه های اضافی را به مردم آمریکا که از لحاظ اقتصادی صرفه جو هستند، تحمیل می کند.

سال گذشته خودروهای جدید به فروش رفته فقط 6/1 درصد وسایل نقلیه فعال در جاده های آمریکا را تشکیل داد و «IHS Markit» برآورد می کند این رقم به 5 درصد یا کمتر کاهش یابد.

بنابراین هر چه خودروهای جدید کمتری وارد خیابان های آمریکا شوند میانگین عمر خودروهای موجود افزایش خواهد یافت.

مؤسسه «IHS Markit» پیش بینی می کند میانگین عمر نگهداری خودرو در آینده نزدیک و حتی پس از پاندمی کرونا نیز افزایش یابد چرا که مصرف کنندگان و خانوارهای بیشتری به سمت عادات صرفه جویی اقتصادی روی آورده اند.

با این حال همچنانکه آمریکایی به رانندگی خودروهای مسن تر ادامه می دهند نیازهایشان به خدمات تعمیر و نگهداری خودرو افزایش می یابد و شرکت های خدمات پس از فروش می توانند این شکاف را به نحو احسن پرکنند.

منبع: CNET

 

 

 

 

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

میانگین عمر نگهداری خودرو در آمریکا به ۱۲ سال رسید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است