Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جنرال موتورز وEVgo دست به کار شدند؛

آغاز ساخت ۲۷۰۰ ایستگاه شارژ سریع خودرو برقی در آمریکا

شنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۵۴۰۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
جنرال موتورز با همکاری شرکت «EVgo» طی پنج سال آینده بیش از 2700 ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی را در سراسر آمریکا احداث خواهند کرد.

به گزارش کارپرس، شرکت جنرال موتورز روز جمعه اعلام کرد با همکاری شرکت «EVgo» بیش از 2700 ایستگاه جدید شارژ سریع خودروهای برقی را در سراسر آمریکا احداث خواهد کرد.

عملیات ساخت این ایستگاه های شارژ طی پنج سال آینده اتفاق خواهد افتاد و به موجب این طرح که با هدف گسترش استفاده از خودروهای برقی صورت می گیرد مناطق جدید و حومه شهری به این امکانات مجهز خواهند شد.

با نصب این ایستگاه های شارژ یکی از دغدغه های اصلی رانندگان که دسترسی سریع و آسان به تجهیزات شارژ خودروهای برقی است مرتفع خواهد شد.

جنرال موتورز می گوید نقاط حومه شهری مناطق هدف برای احداث این تجهیزات خواهند بود و قرار است سهم عادلانه ای از این امکانات به خانه های چند واحدی مانند آپارتمان ها یا مکان های دیگری که معمولاً رانندگان به آنها نیاز دارند اختصاص یابد.

به غیر از منازل، دو شرکت همچنین قصد دارند فروشگاه های خرده فروشی، فروشگاه های مواد غذایی و نقاط پررفت و آمد که رانندگان معمولاً بین 15 تا 30 دقیقه از وقت خود را در آنجا می گذارنند برای احداث ایستگاه های شارژ در نظر بگیرند.

به گفته این دو شرکت، ایستگاه های جدید قادر به شارژ همزمان دست کم چهار خودرو خواهند بود و نیروی آنها از منابق انرژی تجدیدپذیر تأمین می شود.

نخستین ایستگاه های شارژ سال آینده عملیاتی خواهند شد و تا سال 2025 که این پروژه به اتمام می رسد، EVgo دارای زیرساخت های شارژ به اندازه سه برابر ظرفیت کنونی خواهد بود.

EVgo بزرگ ترین شبکه شارژ سریع خودروهای برقی در آمریکاست که بیش از 800 ایستگاه شارژ سریع را در 34 ایالت آمریکا احداث کرده است.

منبع: CNET

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آغاز ساخت ۲۷۰۰ ایستگاه شارژ سریع خودرو برقی در آمریکا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است