Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با تعطیلی کارخانجات و نمایندگی های فروش رخ داد:

ثبت پایین ترین آمار تولید خودرو در انگلیس از دوران وینستون چرچیل!

پنج شنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۵ | کد خبر: CP- ۱۵۳۹۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
تولیدات خودرو انگلیس در نیمه نخست سال 2020 به پایین ترین حد خود از سال 1954 همزمان با دوران نخست وزیری «وینستون چرچیل» رسید!

به گزارش کارپرس، با تعطیلی کارخانجات و نمایندگی های فروش خودرو در انگلیس بر اثر شیوع کرونا، تولید خودرو در این کشور طی نیمه نخست سال 2020 به پایین ترین حد خود از سال 1954 رسید.

انجمن تولیدکنندگان و فروشنگان خودرو انگلیس (SMMT) در گزارشی اعلام کرد حجم تولید خودروسازان این کشور در شش ماهه نخست امسال با کاهش بیش از 40 درصدی نسبت به سال گذشته فقط 381 هزار دستگاه به ثبت رسید که که پایین ترین حد از سال 1954 همزمان با دوران نخست وزیری «وینستون چرچیل» است.

به علاوه کارشناسان صنعتی پیش بینی می کنند در سال 2020 آمار تولید خودرو در انگلیس فقط بیش از 880 هزار دستگاه باشد که یک سوم آمار مشابه در سال 2019 تلقی شده و بدترین عملکرد صنعتی این کشور طی بیش از 60 سال گذشته خواهد بود.

براساس این گزارش به دنبال شیوع کرونا در انگلیس کارخانجات تولیدی و نمایندگی های فروش این کشور در ماه مارس تعطیل شدند و فقط تعدادی از آنها به تدریج از ماه می شروع به بازگشایی کردند، در حالی که برخی سایت های تولیدی همچنان بسته اند و دیگران نیز در سطح کمتر از شیوع ویروس مشغول به کار هستند.

«مایک هاوس» مدیرعامل انجمن SMMT گفت: "کارخانجات ما قرار بود در سال 2020 دو میلیون خودرو تولید کنند اما اکنون ممکن است این آمار کمتر از نصف آن رقم باشد که حاصل اثرات مخرب پاندمی کرونا بر اوضاع دشوار بازار و سال ها عدم اطمینان ناشی از برگزیت است."

در کنار شیوع کرونا صنعت خودرو انگلیس با چالش سرمایه گذاری در زمینه برقی کردن خودروها و کاهش شدید تقاضا برای مدل های دیزلی روبروست و به علاوه نگران است که برگزیت بتواند موانع تجاری را سد راه بزرگ ترین بازار صادراتی آن قرار دهد.

منبع: هندوستان تایمز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ثبت پایین ترین آمار تولید خودرو در انگلیس از دوران وینستون چرچیل!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است