Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
انگلیس بهشت سارقان اتومبیل؛

روزانه ۳۰۰ خودرو در انگلیس به سرقت می رود

شنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۱۴۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
بکارگیری جدیدترین فناوری های امنیتی نیز مانع از سرقت خودروها در انگلیس نشده است تا جایی که روزانه دست کم 300 خودرو در این کشور به سرقت می رود اما فقط 6 درصد از این موارد منجر به محکومیت سارقان می شود.

طبق جدیدترین گزارش «اداره آمار ملی انگلیس» روزانه دست کم 300 خودرو در خیابان های این کشور به سرقت می رود اما فقط 6 درصد از این موارد منجر به محکومیت سارقان می شود.

پلیس انگلیس اعلام کرد سال گذشته 106 هزار و 291 خودرو در سراسر این کشور به سرقت رفته که طی شش سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است. در سال 2014 تعداد موارد سرقت خودرو در انگلیس کمتر از 70 هزار و 63 خودرو بود.

با این حال وزارت دادگستری انگلیس می گوید  فقط 666 سارق سال گذشته مقصر شناخته شده اند که از این تعداد 243 نفر به زندان افتاده اند.

به عبارت دیگر 99/4 درصد از سارقان خودرو در انگلیس از عدالت فرار می کنند و از تعداد اندکی که به زندان فرستاده می شوند نیز اکثرشان طی 90 ماه از زندان خارج شده اند.

شرکت های بیمه در سال گذشته 413 میلیون پوند به مالکان خودرو که مدعی سرقت خودروی شان شده اند پرداخت کرده اند در حالی که این رقم در سال 2018 برابر 376 میلیون پوند بود.

براساس این گزارش جرایم خودرویی در انگلیس با افزایش سرقت های بدون کلید (سوئیچ) تشدید شده که طی آن کلاهبرداران از دستگاه های های - تک برای باز کردن وسایل نقلیه بدون شکستن قفل یا شیشه خودرو استفاده می کنند.

در این میان روسای پلیس سازندگان خودرو را متهم کرده اند که عملاً هیچ کاری برای جلوگیری از سرقت بدون کلید انجام نمی دهند اما در عین حال اذعان می کنند که کاهش تعداد پلیس راهنمایی و رانندگی به این معناست که متخلفان کمتر دستگیر می شوند.

دیوید جیمسون از افسران پلیس می گوید این شرم آور است که تولیدکنندگان اجازه می دهند وسایل نقلیه پیشرفته شان توسط بچه های 17 ساله ظرف کمتر از 40 ثانیه به سرقت روند.

منبع: دیلی میل

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

روزانه ۳۰۰ خودرو در انگلیس به سرقت می رود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است